Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin

Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Äänestys päättyi 26 Loka 2009, 15:25

Kuva 1: Syysloma
12
36%
Kuva 2: Rappiota vai romantiikkaa
10
30%
Kuva 3: Kaikki mitä syyslomalla tarvii...
2
6%
Kuva 4: Apila
5
15%
Kuva 5: Kesäheila
4
12%
 
Ääniä yhteensä: 33

Xaus

Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Kuva 1: "Syysloma"
Kuva

Kuva 2: "Rappiota vai romantiikkaa"
Kuva

Kuva 3: "Kaikki mitä syyslomalla tarvii..."
Kuva

Kuva 4: "Apila"
Kuva

Kuva 5: "Kesäheila"
Kuva


Munislaiset ovat ilmeisen työteliästä porukkaa, kun lomakuvia on näin vähän. Mutta tuleepahan raivoisampi taistelu voitosta. :smt005 Äänestysaikaa on viikko.
Kotopullaki

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

HIenoja kuvia taas :) Toisaalta hyvä ettei oo ihan älyttömän montaa kuvaa, kun se oman suosikin valitteminen on jo muutamastakin kuvasta vaikeeta. Munislaiset on työteliästä ja valokuvaustaitosta porukkaa :smt045
Xaus

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Kuva Fanfaarit upealle voittajalle: Ushva ja Syysloma! Kuva

Toiseksi tuli Smari ja Rappiota vai romantiikkaa
3. Hilta ja Apila
4. Mää ja Kesäheila
5. Max3 ja Kaikki, mitä syyslomalla tarvii...
Toivottavasti kaikki meni nyt oikein, kuvat ja niiden lähettäjät...

Voittajalle mammonaa ja kunniaa ja oikeus ja velvollisuus järjestää seuraava kuvakilpailu. :smt003
smari

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja smari »

Onnittelut Ushva tosi kauniista kuvasta! :smt023
Kotopullaki

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Paljon onnea Ushvalle! :smt041 Innolla ootetaan seuraavaa aihetta :)
Mä lusmusin tänki kierroksen. Oli kyl hiano suunnitelma: rekvisiittana hellehattu ym. lomakrääsää, kukko sylissä ja juodaan samasta drinksulasista Pina Coladaa pilleillä :smt003 Mutta kun isäntä ei suostunu kuvaamaan! :smt013 :smt005
Sitä jäin ihmettelemään, nyt noiden kuvaajien nimien julkaistuttua, että miten ihmeessä arvasin parin kuvan kuvaajat. En muista mitä elukoita kelläkin on, roduista en tajua hölkäsen pöläystä, ja en todellakaan tunnistais ees kenenkään esim. kanoja, mutta jotenkin vaan kuvissa ja kuvateksteissä on sellanen kuvaajan "käsiala". Ihmeellistä! Kun ei meinaan ees tunneta toisiamme muuta ku näin virtuaalisesti! Elämässä monta on ihmeellistä asiaa, myös virtuaalielämässä. :smt017 Oiskohan mun Pina Colada -kuvassakin ollu mun ns. käsiala? :smt005
Ushva

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Kiitos onnitteluista! On muuten varmaan ensimmäinen ja viimeinen valokuvakilpailu minkä minä onnistun voittamaan. :smt003
Mutta enhän mää taija osata noita äänestyksiä ym. tehä? :smt017 Ja aihe! Mistä minä sen nyt repäsen?!
Kotopullaki

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Äänestyksen luonnissa kyllä autetaan :smt006 Koitahan nyt vaan keksiä se aihe :smt047
Vaquera

Re: Valokuvakilpailu 4: Lomamuistoja - äänestys

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

KP harmi kun et osallistunut. Se kuva olis ollu varmaan aitoa KP-käsialaa :smt005 Voin sieluni silmin nähdä sut kukko sylissä loikoilemassa bikineissä ja hellehatussa 'lepolassessa'. Vieressä pieni pöytä, jossa lasi pinacoladaa ja pieni paperinen sateenvarjo. Tämä kaikki palmun varjossa valkoisella hiekka rannalla. :smt001
Vastaa Viestiin