pistosahasta
Pitäähän se KP:n uusi ihmetyökalu selvittää
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Ai siel on nauhat mitkä analysoi vian??? Miten se sellanen voi toimia? Näppäilet puhelimen numeroita ja tähtiä ja risuaitoja sitä mukaa minkä arvelet olevan oikea vastaus vai? Tollasesta tulee kyllä lähinnä mieleen joku FaceBook-testi "Kuinka nörtti olet?". Onko yhtä paikkansapitävää?Maximoves kirjoitti: Nauhoitesetä kertoi, että vikaa tuntuu olevan
AivanRusina kirjoitti: Pahimmillaan kävi niin, että oltiin viikko ilman nettiä (=maailmanloppu).
Muoriska, kyllä se kuviosaha on oikee sana, kun kuvissa möllötti just sellasia laitteita mistä puhuin. Kiitos! Meijän sahas on sellanen laaseriki. Isäntä sillä tykkää hianostella ku jotain leikkelee. Laaseri sojottaa näyttää etiäpäin että mennäänkö sitä piirrettyä viivaa suoraan. Mä en mitään laaseria kyl puuta leikatessa tartte. Enstekski ni en tiijä miten sen saa päälle. Ja sitäpaitti, ei ne mun piirtämät viivat ikinä suarii oo. Jos mää niit seuraisin ni vinoonhan mä sit leikkaisin! Ihan perstuntumalla kun sahaan menemään ni on paljo isommat mahollisuudet saada suoraa, tai ainakin suorahkoa, leikkuujälkeä.maunu_muori kirjoitti:Kuviosaha taitaa olla sen harvelin oikee nimi, niitä on sekä akku että johtovempaimia..
Eli esim tässä on sellaisia eikö vaan:
http://www.ironsec.fi/webmarket/index.p ... 4wodKEpDlA
Mun isä kutsuu sitä nimellä nususaha ja se on musta niin söpö ja herttanen nimi karmeen pelottavalle vehkeelleKotopullaki kirjoitti:Nyt just huomasin ton Seran viestin. Hei, se on tollanen pistosaha. Mutta Muorin kuvissa oli samanmoinen nimellä kuviosaha! Onks ne yks ja sama laite? Ja rakkaalla lapsella monta nimeä?![]()