Jo toinen konehaudonta pilalla
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Jo toinen konehaudonta pilalla
Ja taas oli salaa tullut yön aikana tipuja, nyt jo elossa 7.Yksi kuoli heti kättelyssä,ja yhden tasapainoaisti on näköjään jotenkin hakusessa, on koko ajan selällään.Alan olla jo ihan toiveikas, jospa saisi vaikkapa 10 tipua, olisin oikein tyytyväinen.Nyt pitäisi saada näille tipuille uusi kukko, ettei mene aivan sisäsiittoiseksi.Kyllä ovat kuin herhiläisiä, 1 karkasi huoneen nurkkaan silmänräpäyksessä kun avasin koneen kannen.Tein juuri uudet häkit viiruille,p.100,l 70,k40. Tämä vielä jaetaan kahteen osaan vanhoille ja uusille viiruille.Nyt täytyy kipaista huomenna rautakauppaan hakemaan lämpölamppu pikkuisille.
Katsotaan huomenna jahka vielä lisääntyisi viirumääräni.
Katsotaan huomenna jahka vielä lisääntyisi viirumääräni.
Eipä näytä lisäntyvän enää,ja tasapainonsa menettänyt kuoli pois.Nyt on 6 kipaletta herhiläisiä.En ole vielä raaskinut laittaa laatikkoon,olen antanut niille kyllä ruokaakin ja piiperoiset rupesivat nokkimaan oikein terhakkaasti.Huomenna lapsukaiset joutuvat kylmään maailmaan, laitoin jo laatikkoon lampun ja lämpömittarin.
Nyt on murheellista kerrottavaa, kaikki viirutipuset ovat päässeet viirujen taivaaseen.Toisaalta ilonpilkahduksiakin löytyy, kaksi viikkoa kadoksissa ollut viirukana löytyi!Viiru katosi ulkotarhasta salaperäisesti ja olin jo menettänyt kaiken toivoni. kun eilen illalla istuessani kanatarhan laidalla vilahti silmäkulmassani VIIRU!Sankari oli varmaan kaiket illat syönyt kanojen appeita koska oli niin hyvinvoivan näköinen.Heilautin jättihaaviani ilmassa ja pudotin sen salamannopeasti maahan ja siinä sankari oli tallessa!Ja niin KARKURIROUVA pääsi tipulaan sisähoitoon kavereidensa SEURAAN.että silleen.
Tämä viiruasia on vielä senverran kipeä kohta sisälläni etten mielelläni kommentoi sitä nyt enempää, suren kaikkia menneitä lapsukaisiani syvästi.Voimme vaikka käydä sitä lävitse sitten siellä Sotkamossa, jos sopii
.
Tämä viiruasia on vielä senverran kipeä kohta sisälläni etten mielelläni kommentoi sitä nyt enempää, suren kaikkia menneitä lapsukaisiani syvästi.Voimme vaikka käydä sitä lävitse sitten siellä Sotkamossa, jos sopii

No voi surku
. Haluatko että kokeilen hautoa sinulle nuista minun viirujen munista viirutipuja? Voisin laittaa koneen pörisemään ja tuoda Sotkamoon tiput, jos niitä sitten kuoriutuisi.

Kiitos,Kiitos sisu65.Yritän päästä yli murheeni, syön illalla karkkipussin ja surfaan oikein pitkään netissä, eiköhän se helpota.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Osanotot kukkokiekuulle viiriäisten menetyksestä
Helpottaisiko kertominen yhtään suruasi?

Kiitos myötätunnostasi hilta,Kerron mieluummin sitten myöhemmin, olen tällainen itsekseni mietiskelijä, haluan omassa sisimmässäni työstää asioita valmiiksi.Olen huomannut että jokaisella on oma aikansa milloin on valmis purkamaan mielipahansa.Aukaisin juuri karkkipussin,joten eiköhän se siitä.Kotiväkenikin on huomannut että on parempi se tytön olla vähän aikaa yksikseen, ja sitten soveliaan ajan perästä juodaan hautajaiskahvit
Tänään haudattiin lapsoset, ja juotiin hautajaiskahvit päälle.Keveitä multia teille. 

Muistoruno rakkaimmilleni
Makaan pilvivuoteellani pilvipeitto ylläni/ enkä ole enää tästä maailmasta/ hyvästi kesä iäinen/ sua kiihkeästi odotan/ sua syvästi rakastan/ te siellä mua odotatte/
jossain pilviverhon tuollapuolen/ kiekuen,haukkuen,naukuen,kaakattaen,piipittäen,kurnuttaen,hirnuen/
mua vielä vähän aikaa odottakaa/
siellä jossain me tapaamme/
kohtaamme rakkaamme/
kiekuen,haukkuen,naukuen,kaakattaen,piipittäen,kurnuttaen,hirnuen, nauraen/
kutsu kiihkeänä käy/
tulla en vielä voi/
mua odottakaa aikaa vähän viel/

jossain pilviverhon tuollapuolen/ kiekuen,haukkuen,naukuen,kaakattaen,piipittäen,kurnuttaen,hirnuen/
mua vielä vähän aikaa odottakaa/
siellä jossain me tapaamme/
kohtaamme rakkaamme/

kiekuen,haukkuen,naukuen,kaakattaen,piipittäen,kurnuttaen,hirnuen, nauraen/
kutsu kiihkeänä käy/
tulla en vielä voi/
mua odottakaa aikaa vähän viel/