Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

äläs yllytä yhtää!!! mä vähä uskon että tämän taloon isäntä laittaa aikalailla hanttii niinku tähänki asti :smt005 äiteen varmaa onnistuus taivutella mutta tua isäpuali ei oikee tykkää se ei eres tiärä että meille on kanoja tulos ja tilat on tehtynä se on sellaane mun ja äiteen väline salaasuus.. se saa sitte vaa kattella yks kaunis kesäaamu että mistäs nua kanat on tuaho tupsahtanu.. :smt005 :smt005 taivahaltako.. :smt003 :smt005 :smt005

pitää ensi kyllä raivata pajaha tilaa että saa pukille tehtyä oman kattoho ylettyvä vähintää hirrestä teheryn aitauksen että pysyy sitte omalla pualen.. :smt021 :smt005
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Noo ainoot kerrat jollon helunan veli on mua puskenu, on, kun oon harjan kanssa yrittänyt sen perskarvoille... ei muuten tykkää yhtään..lähtee karkuun, kun vaan näkeekin harjan. :smt019 Ei sitä kehtää tähän aikaan vuotta kellenkään ees näyttää, maha kellanruskee ja villat vanukasassa. :smt013
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Tälli: Siis mitä.. minäkö yllyttäisin... Kuva Pois se minusta :angel12:

Kuva

Aattele ny sellaanen söpöstinen piän kutturaisen kilinen siinä, ei se syäkkää palijoo, eikä haise yhtä pahalle ku pukki ja siitä sais maitoo ja ja ja ja....

muari: Mä Pökkistä harjailin silloon kun se meille tuli, oli sen verran muhevas takus - ja väiveitä *puistatus* niin siinä myrkytyksen jälkeen sitte viä selvittelin... Olihan seki eri mieltä asiasta.. mä vaan oon sellanen pirttihirmunatsi että meillä elukka kuin elukka oppii hyvin äkkiä että vähemmällä pääsöö kun antaa tehä vaan, kun ei toi akka kuitenka anna periksi. Hellurein kans siitä lypsystä keskusteltiin hartaasti muutamaan otteeseen, vaan alko seki sitte sujua.

Emmä paha elukoille ole, enkä lyä enkä karju, mä vaan teen selväksi että kun oon jotai päättäny että se tehrään, ni se kans sitte tehrään - hyvällä tai pahalla, mutta se tehrään - keinot on elikosta itestä kii. Ja aina on kiitosmakupaloja ja kehuja sitte jälkiinpäin saanu ettei jää paha mieli.
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Klara kirjoitti:Siis mitä.. minäkö yllyttäisin... Kuva Pois se minusta :angel12:

Kuva

Aattele ny sellaanen söpöstinen piän kutturaisen kilinen siinä, ei se syäkkää palijoo, eikä haise yhtä pahalle ku pukki ja siitä sais maitoo ja ja ja ja....
Nii tuli tua Einarikin meille 9pv.(s.9.2.09) ikääsenä se nukkuu ensimmääsen viikon mun kans samas sängys ku se tuli omasta aitauksestaan pois täälä se leikki silloo meirän kissin kans..(oli porukalla kattomista ku kauppaanki mentii nii vuahi oli autos takapenkillä.. :smt005 )
nyt ollaa onneksi siirrytty kiposta syämisee.. eikä se pukki VIÄLÄ haise..

Ensi oli tarkoootus hommata kuttu mutta ku sitä yli vuasi mettästettii nii sitte lopulta tyyryttii tuaho pukkii..nii in se maito..ei pukista taitaasi pahemmi maitoa tulla jos menöö lypsämää.. :smt005 :smt005
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Äläs ny - saattaasit sä siitä kaffikermat saara :smt005 :pukeright:
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Hyi sua..tuallaasia... :smt018
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Kuva
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kuva Kesti hetken ennenku tajusin :smt005
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Ei se oo kaffekermaa, vaan partavettä ja parfyymii.. oon aatellut et kun töissä akat hasoo niin et mulla henkin pihisee heikonlaisesti, niin mitäs jos vetäsis sitä oulovylaita korvantaa... tai siis menis vaan lähelle, niin johan roiskus.. :smt005 .. oliskin sellaset myskintuoksut et johan äijiä heikottais
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Iyyyh :smt005 Se hajuvesi ei lähtis eikä haihtuis kyl ikinä :smt003

Mulla on yhdet sormikkaat jotka oli navettahanskoina ekoilla pakkasilla kun sormia paleli, niin ne haisee _vieläkin_ ihan pukille. Ne kädes tuli Pökkistä harjailtua ja hoidettua (ja niis oli sellanen nahkapinta kämmen puolella niin sai tukevan otteen sarvista tarvittaessa). Kutturoilla oli hyvät ilmet kun mulla oli ne kädes täs eräänä päivänä.. joka akka nuuskutteli niitä oikeen pitkään ja hartaan kiinnostuneena :smt003
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Että mä oon nyt teitille kateellinen kun en oo pukin tuoksuja päässyt ikinä nuuhkaseen. Mitäs lähellä se on? Kollikissan merkintötuoksuja? Mätää kananmunaa? Hautovan kakkunan kakkia?
Mulla alkaa loppumaan toi 13 vuotta sitten ostettu Chanel 5 ja voisin kokeilla jotain uutta tuoksua :smt003
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Se on semmonen haju jota ei oikeen voi muihin verrata. Yhtä aika hyvä ja sitte ihan helvatan paha...

Se kai riippuu siitä onko pukki just kusta roiskinu päällensä ja siitä sitte päällimmäiseksi tulis se ihan rehti kusen haju, vai onko pukki ollunna ihan vaan rauhassa ja haisis "vain pukille". Se pukin oma haju on se ihan hyvä haju, ja toiset pukit haisee sitte paremmalle kuin toiset. Se on sellanen pikkasen makea, vahvasti myskinen lämmin tuoksu. Parahiten sen mun mielestä haistaa pukin päästä.. kun se hankaa ottaansa ja poskiaan vaikka vaatteisiin tai sen nassua rapsuttelee ja silittelee ja sil on oikken mukava olla.

Mutta sitte kun pukki kohtaa kiimasen kutun, päästään siihen karmivaan löyhkään (varmaan toinen kilpaileva pukki vois aiheuttaa samoja hajuja). Itseään ja egoaan pönkittääkseen ja korostaakseen tämä miähinen miäs sitten voi roiskia kusta päällensä "litratolkulla". Oon kuullu että jotkut pukit jopa pisii omaan suuhunsa että saa sitte suustaan räiskyteltyä vielä tehokkaammin haisut päälleen *puistatus* Meillä Pökkis ei onneksi moista harrastanyt, mutta kylki ja mahakarvat oli kyllä - öhm - mielenkiintosen ja eksoottisen näköset ja hajuset ja tuntuset kun kutut tuli kiimaan...
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Kiitos Klara selvityksestä. Luin täällä selostustasi haavi auki. Tosin suljin suuni tossa kohdassa missä kerroit omaan suuhun pissimisestä :smt005 Juu, kiitos paljon. Meille ei tule sitten pukkia :smt003
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Pukkimaista komeutta voi toki ihastella niin että ottaa pukin ja kastroi sen.. Rupukit i haise samalla tavalla ja niiltä puuttuu muitakin pukille ominaisia tapoja kuten pissakylvyt yms... :smt002

Ota vaan pukki - ota ota - leikkaat sen vain sitte... *usuttaa*
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Tuas lueskelin äiteelle tuasta pukin hajusta ja samalla kerroon että Klara mua yllytti että hommaan kutun ku sen kutut poikii nii äitee heti ensimmääsenä kysyy että onko poikinu jo vai?? onko sillä sitte kuttukiliä vai..?? sanoon että ei ku täs piakkoon poikii..!! saas nähärä kuinka tämä tästä kehkeytyy..tilaa kyllä olis... Tosin täänään tuas seuraalin Einaria niin nyt sitä on kummasti ruvennu kiinnostamaa nuatten lampahien takapäät enemmä ja se ei oo vasta ku 1kk. ja2vk. :smt017
Vastaa Viestiin