Munakaappinne sisältö tänään? : )

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Mä säilytän aina munia teräväpää ylöspäin ja keitetyissä munissa on ilmaosa ainaollut siellä tylpässäpäässä. Nyt ei kaapissa munia kun 12kpl sain niitä onneks jaettua sukulaisille ja itelle keitin eilen 9.
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Mun mielestä meillä ei muni kuin kaksi pikkukanaa eli alhoa tehotyttöjen lisäksi, mut pitääköhän mun tarkistaa kantani :smt017

Kun hain aamulla toiseta pesästä tuon isoimman pikkumunan ja nyt äsken oli toisessa pesässä KAKSI pikkumunaa sekä isot tietysti.. hmmm... menee ihan pää sekaisin, kun ei pikkumunia pitäis olla kuin max kaksi vai olisko sittenkin se kolmaskin alkanut hommiin? Sillä on harja vielä ihan pieni, mut ehkä se voi silti aloittaa. tai sit jompikumpi noista on pukannut kaksi päivän aikana?

hmmm :smt017
Kuva
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Mua sitte harmittaa kun en ole seurannut Neiti Ainokaisen harjaa! En muista millainen se oli ennen munintaa, enkä muista tämän hetkistähään tilaa...
kissatar

Viesti Kirjoittaja kissatar »

Pitikö nyt mennä kehumaan munillani :smt017 ,tais kanat kuulla vaikka eri rakennuksessa ovat :smt005 . Nyt kauhee muna vaje: 0-1 munaa tulee nyt /vrk ja noi kuvassa olleet on jo menneet parempiin suihin :smt016 .
Pitää munakastakin ootella pari kolme päivää..

No josko se kevättä kohden parantuis, ei viitsis kaupan munia enää ostella, kun on omia rakkaudella kasvatettujen kanojen munia päässyt maistaan :smt007 :smt001 .
pekko

Viesti Kirjoittaja pekko »

Meillä on nyt viisi munivaa kanaa ja munia tulee 2-4 päivässä :smt002
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Mulla on tallilla vielä tän päivän saalis, eli 9 viirumunaa, 6 kananmunaa ja 1 ankanmuna. Sisällä tän verran:

Kuva

Eli 1 ankanmuna, 24 kananmunaa ja rapiat 50 viirumunaa..
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Ihana tuo munakaappi. Ei minulla olisi pöytätilaa, mutta jos tollasen ruuvais seinään :)!!

Min en muna tilannetta tiiäkkään kun Ainokainen törötti illalla pesässä ja nyt taas aamulla :smt017
Vastaa Viestiin