Täälläkin korjataan satoa

. Sipulit ja valkosipulit nostettu, sato hyvä, punasipulit jäivät tänä(kin) vuonna pieniksi. Jostain syystä keltasipuli viihtyy ja kasvaa erinomaisesti ja punasipuli jää pieneksi joka vuosi
Myskkiurpitsan satonäkymät näyttävät erinomaisilta, ainakin 20 tulossa

. Mulla on uusi lajike kokeilussa vanhan rinnalla ja tämä uusi on aikaisempi ja satoisampi, mausta en vielä tiedä mutta lupaavalta vaikuttaa, tosin kesäkin on suosinut kurpitsoita.
Kaikkia marjoja tuli hyvin.
Papuja tulee hyvin, 5kg pakastettu. Herneet ovat kastelusta huolimatta kärsineet kuumasta ja kuivasta, niitä ei kovin paljon valitettavasti tule. Salkopapuakin tulee hyvin mutta kasveja ei kovin monta ole siitä huolimatta että usean pussin kylvin, ne eivät vaan idä

. Kasvarissa kasvavat ovat karanneet tuuletusikkunasta katolle ja sato hankalasti korjattavissa.
Punajuuret, mangoldi ja porkkana viihtyvät hyvin. Perunaa tulee hyvin. Pasternakkaa tulee joitakin, ne eivät itäneet kovin hyvin, ne ovat ekaa kertaa viljelyssä. Salaatit syöty. Tomaattisato kohtalainen ja kasvarikurkkuja tullut vähän. Avomaankurkkuja tulee hyvin. Melonit meni pieleen jo alkukestä.
Luumuja ei tule ja omput ovat pieniä ja madonsyömiä.
ja viimeiseksi mun ylpeys; vihreää kukkakaalia on 8 kpl joista 5 syöty, loput 3 jäävät pieniksi ja keitetään yhdessä. Ristikukkaiset ei mulla onnistu juuri koskaan, kirpat tai joku muu öttiäinen syö ne aina mutta nyt tuli.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri