Maatiaiset kävivät päälle ja verihän siinä jo lensi

Nyt on harkinnassa kokeilla kahta silkkikanaa orppien laumaa, ne ovat ainakin huomattavasti rauhallisempaa väkeä. En kyllä tiedä uskallanko edes kokeilla ettei taas tule vahinkoa.

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Itse huomasin, että silkit on hiukan kylmänarempia kuin ihan perusmaatiaiset. Kovia tyttöjä hautomaan ja nyt 6.sta tipusta ainakin 1 näyttää silkkitipulta (minä kun en niin tarkkaan vahdi kuka polkee ketä :D ) Valkonen silkki ois niiiin ihuna!! Jos jollain on varsinaissuomen (Turku-Salo) lähettyvillä silkkejä myyntiin tai vaihdettavaksi keskenään, niin miel. viestiä tulemaan. Ja jollekin kysyneelle, kyllä ne munii, söpöjä pikkusia munia (tein yhdelle tuttavalle kiusaa, että niiltä tulee pörröisiä munia
 Itse huomasin, että silkit on hiukan kylmänarempia kuin ihan perusmaatiaiset. Kovia tyttöjä hautomaan ja nyt 6.sta tipusta ainakin 1 näyttää silkkitipulta (minä kun en niin tarkkaan vahdi kuka polkee ketä :D ) Valkonen silkki ois niiiin ihuna!! Jos jollain on varsinaissuomen (Turku-Salo) lähettyvillä silkkejä myyntiin tai vaihdettavaksi keskenään, niin miel. viestiä tulemaan. Ja jollekin kysyneelle, kyllä ne munii, söpöjä pikkusia munia (tein yhdelle tuttavalle kiusaa, että niiltä tulee pörröisiä munia  )
 ) Näiden kanssa on kaksi valkoista tehoa ja mitään ongelmia ei ole ainakaan vielä ollut, ovat olleet nyt kotona reilun viikon
  Näiden kanssa on kaksi valkoista tehoa ja mitään ongelmia ei ole ainakaan vielä ollut, ovat olleet nyt kotona reilun viikon  Kuvissa pieni ulkoiluhetki kun kanalassa tehtiin sisätöitä, muuten saavat olla pääasiassa sisällä vielä. Loistavaa kamerakännykkälaatua ja jättimäisiä kuvia...
 Kuvissa pieni ulkoiluhetki kun kanalassa tehtiin sisätöitä, muuten saavat olla pääasiassa sisällä vielä. Loistavaa kamerakännykkälaatua ja jättimäisiä kuvia...   

. Ehkä vähän hassu kysymys, mutta kun silkki kastuu, niin kastuuko se niinkuin joku koira tai kissa? uitettu kana
 . Ehkä vähän hassu kysymys, mutta kun silkki kastuu, niin kastuuko se niinkuin joku koira tai kissa? uitettu kana  

Se siis oikeasti seuraa katsellaan  mitä hommailen ja pitää sellaista ihme ääntä, ei oikein kunnolla kaakatakkaan vaan kukertellee
  Se siis oikeasti seuraa katsellaan  mitä hommailen ja pitää sellaista ihme ääntä, ei oikein kunnolla kaakatakkaan vaan kukertellee   . Toiset ei välitä tuon taivaallista minun touhuista, vaikka kerään munat pois. Tietysti ne kaks siellä pesässä protestoi,mulla vain on niin paikat täynnä kun on jo yks piilopesällinen tulossa toisessa häkissä niin ei enempää voi antaa tulla. Kaikkea on koitettu ja ne kaks vaan pörhistelee pesässä
. Toiset ei välitä tuon taivaallista minun touhuista, vaikka kerään munat pois. Tietysti ne kaks siellä pesässä protestoi,mulla vain on niin paikat täynnä kun on jo yks piilopesällinen tulossa toisessa häkissä niin ei enempää voi antaa tulla. Kaikkea on koitettu ja ne kaks vaan pörhistelee pesässä  Täytyy kyllä sanoa että kaikista  parhaimpia kanoja on nämä silkit luonteeltaan
 Täytyy kyllä sanoa että kaikista  parhaimpia kanoja on nämä silkit luonteeltaan Aion kyl itte ottaa vaa yhen kanan ja yhen kukon että poikasiikii saattais tulla kun Hy Line Brownit ei oikein haudo.
  Aion kyl itte ottaa vaa yhen kanan ja yhen kukon että poikasiikii saattais tulla kun Hy Line Brownit ei oikein haudo.