Jännitimme tosiaan miten onnistuu koko sessio mutta autossa Vinku oli kuin kotonaan" istui"keskipenkillä(paku)ja paluu matkalla nukkui!kuvauksessa itse rauhallisuus. laskimme maahan niin eiku syömään ja kakille
kana "kaveriksi "vanhuksille !
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
maatiaiskukka
kana "kaveriksi "vanhuksille !
Olimme tuossa lauantaina (tytär ja tyttären kana Vinku)kuvauksissa "lemmikkikilpailuun" Orimattilan keskustassa ulkona kuvaus joka onnistui hyvin tuloksena tosi upea kuva ,
Jännitimme tosiaan miten onnistuu koko sessio mutta autossa Vinku oli kuin kotonaan" istui"keskipenkillä(paku)ja paluu matkalla nukkui!kuvauksessa itse rauhallisuus. laskimme maahan niin eiku syömään ja kakille
siisti olla pitää ! Siitä sitten tuli mieleen josko vanhain kotiin voisi kana käyntiä ehdottaa kun tykkää silittelystä eikä kiire ole minnekään ...olisikohan ihan tyhmä ajatus ? 
Jännitimme tosiaan miten onnistuu koko sessio mutta autossa Vinku oli kuin kotonaan" istui"keskipenkillä(paku)ja paluu matkalla nukkui!kuvauksessa itse rauhallisuus. laskimme maahan niin eiku syömään ja kakille
Viimeksi muokannut maatiaiskukka, 04 Touko 2015, 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Muffe
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
Ideahan kuulostaa vallan mainiolta
Monikin vanhus on varmaan omistanut joskus kanoja ja harvemmin kanavieraita kuitenkaan on tarjolla. Tietenkin pitää puhua ensin käytännön järjestelyistä siellä minne meinaat viedä. Astmaatikot ja allergikot huomioon ottaen
Peukut idealle
Peukut idealle
-
hyötytarhuri
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
Hiljattain oli meillä lehdessä juttua, että jossain vanhainkodissa oli käynyt kana vierailulla. Vanhukset olivat olleet todella mielissään ja kana oli tyytyväisenä istuskellut mummojen ja pappojen syleissä.
-
maatiaiskukka
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
No tuohan vaikuttaa lupaavalta ja tosiaan ajateltiin että kanoja on tosiaan ollu varmaankin aika monen vanhuksen kotona aikoinaan
eivätkä vuosikausiin välttämättä ole kanoja nähneet livenä 
-
maatiaiskukka
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
Muuten lemmikkikuvakilpailun tulokset on julkaistu .Osallistujia21kpl joissa muut koiria paitsi yx kilpikonna yx aasi ja meidän Vinku kanamme joka tuli neljänneksi
!!! Päihittäen monet koirat ja kilpikonnan 
-
kochin-fani
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
Jos eläimen ehdoilla kerta mennään, niin mainio idea
Monet vanhuksetkin varmasti ilahtuisivat, kun kana kirvoittaisi muistoja omasta lapsuudesta/nuoruudesta. Nykyisin kun vanhukset eivät paljoa näe enää luotoa tai eläimiä vanhainkodeissa tai muissa laitoksissa.
-
tosimummo
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
Juuri eilenköhän se oli, kun luin vanhainkodista jonne oli otettu koko kesäksi ulos kesäkanoja, vanhukset saivat niitä hoidella. Tosi positiivisia mielialoja siellä oli, ja asukkaat innolla hoitelivat lapsuudesta tuttuja kanoja. 
-
maatiaiskukka
Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !
No niin vanhainkodissa on käyty kana kainalossa ja välillä ulkona kakkiimassa ! Kovasti kanastamme tykättiin niin vanhukset kuin henkilökuntakin.reissu oli kaiken puolin mukava !