kana "kaveriksi "vanhuksille !

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
maatiaiskukka

kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukka »

Olimme tuossa lauantaina (tytär ja tyttären kana Vinku)kuvauksissa "lemmikkikilpailuun" Orimattilan keskustassa ulkona kuvaus joka onnistui hyvin tuloksena tosi upea kuva ,
Jännitimme tosiaan miten onnistuu koko sessio mutta autossa Vinku oli kuin kotonaan" istui"keskipenkillä(paku)ja paluu matkalla nukkui!kuvauksessa itse rauhallisuus. laskimme maahan niin eiku syömään ja kakille :smt007 siisti olla pitää ! Siitä sitten tuli mieleen josko vanhain kotiin voisi kana käyntiä ehdottaa kun tykkää silittelystä eikä kiire ole minnekään ...olisikohan ihan tyhmä ajatus ? :smt017
Viimeksi muokannut maatiaiskukka, 04 Touko 2015, 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muffe

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja Muffe »

Ideahan kuulostaa vallan mainiolta :smt001 Monikin vanhus on varmaan omistanut joskus kanoja ja harvemmin kanavieraita kuitenkaan on tarjolla. Tietenkin pitää puhua ensin käytännön järjestelyistä siellä minne meinaat viedä. Astmaatikot ja allergikot huomioon ottaen :smt001
Peukut idealle :smt023
hyötytarhuri

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja hyötytarhuri »

Hiljattain oli meillä lehdessä juttua, että jossain vanhainkodissa oli käynyt kana vierailulla. Vanhukset olivat olleet todella mielissään ja kana oli tyytyväisenä istuskellut mummojen ja pappojen syleissä.
maatiaiskukka

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukka »

No tuohan vaikuttaa lupaavalta ja tosiaan ajateltiin että kanoja on tosiaan ollu varmaankin aika monen vanhuksen kotona aikoinaan :smt001 eivätkä vuosikausiin välttämättä ole kanoja nähneet livenä :smt055
maatiaiskukka

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukka »

Muuten lemmikkikuvakilpailun tulokset on julkaistu .Osallistujia21kpl joissa muut koiria paitsi yx kilpikonna yx aasi ja meidän Vinku kanamme joka tuli neljänneksi :smt055 !!! Päihittäen monet koirat ja kilpikonnan :smt023
kochin-fani

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Jos eläimen ehdoilla kerta mennään, niin mainio idea :thumbright: Monet vanhuksetkin varmasti ilahtuisivat, kun kana kirvoittaisi muistoja omasta lapsuudesta/nuoruudesta. Nykyisin kun vanhukset eivät paljoa näe enää luotoa tai eläimiä vanhainkodeissa tai muissa laitoksissa.
tosimummo

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja tosimummo »

Juuri eilenköhän se oli, kun luin vanhainkodista jonne oli otettu koko kesäksi ulos kesäkanoja, vanhukset saivat niitä hoidella. Tosi positiivisia mielialoja siellä oli, ja asukkaat innolla hoitelivat lapsuudesta tuttuja kanoja. :smt054
maatiaiskukka

Re: kana "kaveriksi "vanhuksille !

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukka »

No niin vanhainkodissa on käyty kana kainalossa ja välillä ulkona kakkiimassa ! Kovasti kanastamme tykättiin niin vanhukset kuin henkilökuntakin.reissu oli kaiken puolin mukava !
Vastaa Viestiin