Himotuimmat

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Minttis

Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja Minttis »

Otsikon mukaisesti olisi ihana kerätä himotummat lista erilaisista kanoista. Tässä haaveissa vainko oot mun: http://cdn.backyardchickens.com/a/ab/90 ... 1JPG7.jpeg

Eli Jersey Giant. Oih (paljon kuolaa...)!
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Ihania, mulla on tos ylempänä linkki Kreikan rotukanoihin, siellä noita jättejä on ja katsopas noita upeita Lakenveldereitä!
Tässä se linkki uudestaan, oli kadonnut/poistettu:
http://www.kotes-spanies.gr/ratses-ka8aroaimwn/
Kohta pääsen ihan läheltä katsomaan noita.
Viimeksi muokannut kaisumaria, 21 Maalis 2014, 07:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
minkuliini

Re: Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja minkuliini »

Olen aina haaveillut Serema kanoista! Ovat ihania kääpiöminipikkukanasia! <3
kanapaavo

Re: Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja kanapaavo »

VALTAVA KUKKO ,mikä se oli ?
rilla

Re: Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja rilla »

Mä haluaisin useampiakin rotuja.
Yleensä vain erinäköisiä rotukanoja,kutakin pieni porukka,esim kukko ja 2-4 kanaa.

Mut juuri sillälailla on vaikea pitää,kun tarvis niin isot talvitilat kun ois monta erikokoista kukkoa.
Tällä hetkellä tekis mieli ihan puhtaita araucanoja ja värillisiä leghorneja.
Mut järki sanoo,että ei.

Kanapaavo,en tiedä kukon rotua,mut meillä on myös järkyttävän kokoinen musta marans-kukko. Jalatkin on 2 kertaa niin paksut,kuin esim tolla toisella,cuckoo maransilla. :smt038
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Se kaikista suurikokoisin on Jersey Giant. Jos olisin pölvästi, ostaisin nyt Kreikasta mukaani tusinan verran munia mutta en halua
tehdä sellaista. Kyselen kuitenkin mikä heidän salmonellatilanteensa on ja kokeilen laillisesti myöhemmin. Lähettäisivät postitse Suomeenkin.
Viimeksi muokannut kaisumaria, 23 Maalis 2014, 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
kochin-fani

Re: Himotuimmat

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Ihana tuo Jersey Giant!♥ Ei varmaan oo vaikee arvata alkoko tekemään itekkin mieli, kun rakastan hirmuisesti kaikkia jättirotuja :smt060 Silkkejä tai käppänöitä haluaisin myös, mutta kun varsinkin jotkut silkit ovat niin hautomahulluja että omat hermot saattais joutua aika kovaan koetteluun :D
rilla kirjoitti:Mä haluaisin useampiakin rotuja.
Yleensä vain erinäköisiä rotukanoja,kutakin pieni porukka,esim kukko ja 2-4 kanaa.
^Sama mulla.

Meille ei varmasti kuitenkaan vähään aikaan vielä ole tulossa uusia rotuja, ihan jättikochiporukalla mennään varmasti jonkin aikaa :smt045 Aikuisenahan sitten omaan kanalaan voi ottaa tietty mitä haluaa, mutta muistan kyllä pitää järjen kädessä ;)
Vastaa Viestiin