Mäkään en oikein tuolla FBssä hirveästi oleile joten tätä munista en kyllä mistään hinnasta pois vaihda!
Kun tänne on kerran eksytty niin tänne on tultu jäädäkseen
Ja voi kauheata rilla! Veikö se mokoma montakin?
Mä en uskalla edes ajatella, että minkälainen, suoraan sanoen pillitys multa lähtis jos kettu tänne mun kultasia tulisi ottamaan
Sanokoot muut hulluksi mutta on nuo kotkottimet mulle tulleet niin rakkaiksi, että olisin kuin maailma olisi loppunut jos moisen kauheuden joutuisin kokemaan
Juurikin tulin tuolta autotallista puuhailemasta jossa tuo mun "kakkosmies" Ville, pieni Chabo kukko, oli koko ajan mun seurana, välillä mun olkapäällä istuen ja välillä autotallin katon rajassa olevien nosto oven kiskojen päällä hengaillen.
Jos joku vieras olisi tuolla ollessani tullut talliin niin olisi varmaankin luullut aivan töötähtäneeksi kun siellä jatkuvasti juttelin Villen kanssa kaiken maailman juttuja

- Mies on onneksi jo tottunut!
Muutkin kanat olivat mun valvovan silmän alla vapaina tuossa pihalla ja aina välillä kävin kysymässä niiltä, että "onko kaikki hyvin?".. Naapurikin oli ulkosalla ja katto varmaan, että onpa siinäkin yksi hullu kun juttele kanoille kun olisivat ihmisiä!