Mini viiriäistipu

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
samapi

Mini viiriäistipu

Viesti Kirjoittaja samapi »

Meillä on nyt 11 päivää vanhoja viiriäistipuja ja yksi tipu on toisia paljon pienempi.Onko vinkkejä tms. miksi se on tuollainen nysä. http://i3.aijaa.com/b/00193/12475589.jpg tässä kuva toivottavasti näkyy. Huima kokoero
Nuki

Re: Mini viiriäistipu

Viesti Kirjoittaja Nuki »

No onpas pikkuinen! Onkohan linnuilla (ja eläimillä yleensäkin?) samanlaista kääpiökasvuisuutta kuin ihmisilläkin? Vekkuli kaveri, toivottavasti selviää aikuiseksi, olisi hauska nähdä, ottaako se mahdollisesti muut kiinni kasvussa vai jääkö minipieneksi.
Raksu

Viesti Kirjoittaja Raksu »

Ihana, se nimihän täytyy olla Mini :smt049
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Onko tiput japskeja? Ettei olisi sekoitettu sinistä joukkoon?
samapi

Se on japanin viiriäisiä ja yhtä pirteä kuin toisetkin.Pullosta se ei osaa juoda niinkuin toiset, vaan sille pitää olla lautasella vesi.
max3

Mulle vain tuli japskeina pari viiriäistä ja niiden jälkeläisissä oli pari tuollaista kirppua... Paremmin kun sitten tutkin taustoja, niin sieltä löytyi epäilys, et olisi japskien ja sinisten mix... En tiedä sitten oliko, vai oliko sielläkin vain jotainkitukasvuista. Mulla kyseinen linja ei sitten enää jatkanut sukua.
tipunen

Viesti Kirjoittaja tipunen »

Ihan asian verestä olisi värikysymys. Mikäs väritys noilla taemmilla on ja miksi tuota vaaleaa täplikästä kutsutaan?
samapi

Mulle on tämä viiriäisjuttu ihan uutta,joten en tuosta vaaleasta osaa sanoa ja nuo muut on riistavärisiä.korjatkaa jos meni mettään. :smt021
Kyllähän tuo meidän mini on niin suloinen, mutta ei se koskaan jatka sukua meillä.Siinä olen samoilla linjoilla kuin max3.
max3

Etummäinen on kulta.
Vastaa Viestiin