Ankan munien haudonta.
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Ankan munien haudonta.
kyllä sanoisin että meillä ainakin ankat ehkä liiankin sosiaalisia. Joka puolelle tulis mukaan ja jos ei poikkea moikkaan ohi kävellessä niin asiasta kyllä ilmoitetaan tipuna olleet ruoka astialla ruokaa laitettaessa ja juoma astialla vettä laitettaessa. Pienempänä myös juoksivat karkuun mut silti nykyää kesyjä. Syötetty kädestä paljon! mut mite ne saa opetettua että kaikkea ei kuulu kokeilla syödä? Esim paidan hupun narut, kengän nauhat eivät ole ruokaa
Miten onnistuit saamaan niin kesyiksi ---> kateen paska täällä kyselee
Mä en ole yrittänyt ottaa kiinni, olen tiputellut varovasti herkkuja maahan ihan säällisen välimatkan päästä,
rauhallisesti jutellen vaihtanut vesiä ja lisännyt ruokia liikkuen hyvin hitaasti ja lukenut jopa ääneen kirjaa niille
Ja silti ovat pelkäävät
Mä en ole yrittänyt ottaa kiinni, olen tiputellut varovasti herkkuja maahan ihan säällisen välimatkan päästä,
rauhallisesti jutellen vaihtanut vesiä ja lisännyt ruokia liikkuen hyvin hitaasti ja lukenut jopa ääneen kirjaa niille
Ja silti ovat pelkäävät
Kiitos Kiyry!
Mahtavia,niin mahtavia. Mä toivon että saisin noista niin kesyjä et söisvät juurkin kädestä... eivätkä juoksis karkuun.Kaikki hyvät niksit otetaa täälläkin vastaan.
Mahtavia,niin mahtavia. Mä toivon että saisin noista niin kesyjä et söisvät juurkin kädestä... eivätkä juoksis karkuun.Kaikki hyvät niksit otetaa täälläkin vastaan.
en siis tiedä miten nuo noin sosiaalikkoja ovat! Mun mielestä liian kanssa! Konehaudottuja ovat ja 3viikkoa noin pidin sisällä. Ruokaa kädestä päivittäin, muuten kupissa, veden vaihto ja päivittäin uitiin illalla vauva ammeessa. Sinne matka kuljettiin laatikossa. Nosteltiin pienenä paljon ym. Pidettiin sylissä kun mietittiin kuka on kuka ja arvailtiin sukupuolia. Paljon käsittelyä! Ja ei meillä nyt ihan heti navettaan mennessä ankat sylissä ole, mutta silloin kun jää niiden kanssa sinne istuun (meillä vanha saunajakkara siellä) niin menee minuuti ja kaikki on syömässä paidan hihaa tai kengän nauhoja. Ne vaatii sen oman aikansa. Kärsivällisyyttä. Enpä tuohon sitten osaa muuta vinkkiä antaa
Pitäiskö siis alkaa sylitteleen noita noin kolme viikkoisia arka jalkoja
Miehän olen sen jäljiltä IIIHAN kakassa Kun ne pelekää paskat "housuis"
Miehän olen sen jäljiltä IIIHAN kakassa Kun ne pelekää paskat "housuis"
meillä nuo 7viikkoisia nyt ja ei en ole pask*ssa kun syliin otan
Niin siis noi mun ankat on niin arkoja että varmaan sonta lentää kun syliin otan
Sitä mie tarkootin
Sitä mie tarkootin