Hautomakone askarreltiin itse ja viikon koekäytön jälkeen saatiin kosteus ja lämpöarvot pysymään sen verran tasaisena (oli muuten melkoinen pelaaminen ilman termostaattia), että torstai-iltana laitettiin koneeseen kahdeksan silkkikanan munaa ja 14 tyrnäväläisen munaa. Kiitos kovasti munat minulle myyneille.

Ai niin, on tuolla joukossa kolme yllätysmunaakin. Anoppi toi kylään tullessaan munia jotka oli ostanut tuttunsa kautta joltain merikarvialaiselta kanalanpitäjältä. Vaikkei munien taustoista ole enempää tietoa, ei edes siitä onko kukkoa yleensäkään porukassa, niin laitoin ihan piruuttani noita joukkoon mukaan.

Tässä koneesta ja munista pari kuvaa:

Haudonnalla siis päiviä takana kolme, enkä voinut olla pikkuisen led-lampulla tiiraamatta munia kääntäessäni. Näyttäsi siltä, että jokusessa munassa näkyisi jo pikkuisen punertava viiru keltuaisen kohdalla. Tarkoittaisikohan se jotain...?

Tämän on nyt tarkoitus toimia minulle vähän niinkuin haudontapäiväkirjana, jotta pysyy vähän muistissa milloin on tehty ja nähty mitäkin. Kaikki hyvät vinkit on tervetulleita jos huomaatte jotain kommentoitavaa.