jep.. mulla konehaudonta pyrkii just siihen, että meidän tyttären pikkumiehellä olis ees joku ruoka-aine jota syyä.. esim ankoilla, koneessa ja keinoemossa tuli monen viikon ruuat, mut noilla loppujutuilla, joita ankat ite hauto, ei poju pärjää kahta viikko.. toi ankka on toistaseks ainoo varma liha mitä on kestänyt..( kaupan pakaste, ulkomainen) ja nyt pitäs kokeilla, jahka noi eldokukot kasvaa, sitä kanaa.. muna ei sille käy..mut en oo ihan varma onko se se rehu, kun itekin pystyn kynnellisen jo pistään noiden meijän munia suihin, ennen tuli oireet kaupan munien särkemisestäkin ja testi tehään tavallisilla.
Maatiaisilla tai muillakaan kevyillä roduilla ei tässä oikein pärjättäis.. kun ei oo nyt tarve niihin muniin.. Metolle oon loppuikääni kiitollinen että selvitti ton leiman ja hedelmöittymisen.. muuten oltais oltu pississä..noita vanhoja " broiskukantoja" on varmaan vielä rotukanakasvattajilla, mut toi .. et on ilmestynyt niin paljon viimesien vuosien aikaan uusia rotuja ja erikoisuuksi, nimenomaan heille.. pisti mulle topin jo siihen siitosmunienkin ostoon...heiltä... ei nekään välttämättä oo ihan.. tautivapaita..
Ja kyllä mää aion niitä muniaKIN ihan sillain tuttaville .. kun otatin ne kokeet... on niitä muitakin allergiaperheitä, jotka haluis kokeilla.. enkä siitä huolimatta koe olevani rikollinen, vaikka niitä myisinkin

..enkä epäeettinen elikoitten rääkkäjä

, vaikka joskus saisin niistä muutaman erkin.. menojen katteeksi

.. saatasin jopa niitä luomukalkatteja, jos evira ja mtt saa sen tutkimuksen johonkin malliin, mitä tekevät, NYT kun löyty toi luomurehu, jota voi ostaa

IHAN KOTIMAISTA TUOTANTOO