tipulla hätä?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
nasse10

tipulla hätä?

Viesti Kirjoittaja nasse10 »

Tuli viikko sitten 1 tipu normaalisti tullut aina syömään tänään ei tullut vaan piipittti seinän vierellä.
Tipu ihan ok kunnossa ja nostin ruoka kuppiin niin kyllä muutaman palan ainakin popsi.
Pelottaa nyt kun ei tullut syömään kuten normaalisti niin otanko sisälle kainaloon sen hoitoon?

Mun ensimmäinen tipu niin nyt oon hädissään :smt010
emilia

Re: tipulla hätä?

Viesti Kirjoittaja emilia »

kaipaa lämpöä ja kavereita. yritä saada jostain kavereita :smt008 :smt057
nasse10

Ilmoitus laitettu tipulle kavereita :smt001 Mitä tarkoittaa et lämpöä kanalassa on yli 10 astetta riittääkö se vai tarkoitatko muuten läheisyyttä muihin?
Pia

Viesti Kirjoittaja Pia »

Jos tipulla ei ole emoa jonka luona lämmitellä, niin esim vastasyntynyt tipu kaipaa n. 35-37 astetta... enemmän tuolla tipuosastolla :)
nasse10

On kyllä emo ja kaksikin :smt001
nasse10

Nyt tuli syömään ihan normaalisti hätäilin kai turhaan mutta kun eka tipu on niin pelästyin :smt001
awokoch

Viesti Kirjoittaja awokoch »

nasse10 kirjoitti:Mun ensimmäinen tipu niin nyt oon hädissään :smt010
Olen lähes 60 v merimies ja minäkin olin ensimmäisistä tipuista huolissani. :smt017
On se ihme, mutta kyllä se kana kuitenkin osasi hoitaa omansa, vaikka en neuvonut yhtään !!. :smt018
Kuten aina, nyt olen jo paljon helpottuneella mielellä. Kana hoitaa omansa paremmin, kuin netti osaa opettaa, kun vai olosuhteet ovat tarjolla..
Vastaa Viestiin