Punaheltta paras 4

kysymyksiä ja vinkkejä kanojen ruokinnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
annemari

Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja annemari »

Isäntä kävi tänään hakemassa Agrista. Hinta oli sama, koostumus sama, tuoksu vähän eri ja pikkuisen eri sisältö kuin Balansissa. Näkyy Suomen Rehulla muuttuneen koko rehukavalkadi aivan eri näköiseksi. http://www.suomenrehu.fi/544.html?aID=1 ... %A4ysrehut

Näyttäisi olevan kuitenkin tuo kanatäysrehu parasta, kun käy fasuillekin, ankoille ja sorsille, ja vaikka mille!
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

annemari: miten sisältö oli muuttunut? Viitsitkö vaikka skannata sen tuoteselosteen? Hih...voi olla, että meidän paikallisessa e.t-kaupassa riittää Balanssia vielä piiitkään, kun sinne tuli hiljattain uusi lavallinen. Mua vaan jänskättää jatko, että mitä sieltä sitten löytynee :smt005
annemari

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja annemari »

Meni jo se lappu roskiin, ei se olennaisesti mielestäni ollut muuttunut. Tuhkiksestako sinä Balanssia haet?
hannaran

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja hannaran »

Siis mistä te ostatte kanan rehut? Minä oon Kajaanin kaupoista saanut vaan vastauksesti ei oota. Pohjois-Karjalan reissuilla on sieltä pitänyt rehut ostaa..
annemari

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja annemari »

Hanna, Agrista hain eilen pikkupunahelttaa, paras 4:sta ja iso PH3:sta. Vasta oli loppu kaupasta koska Suomen Rehulla oli se rehu uudistus. Nyt ainakin löytyy
Zulia

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja Zulia »

Meillä on n.1-5 vk syötetty pikkupunaheltta 1 ja isommille
sitten sitä isopunahelttaa..
annemari

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja annemari »

Zulia mitä lintuja sinulla on? Muniville kanoille kannattaa syöttää munitusrehua eli juuri tuota Punaheltta paras 4:sta.
Zulia

Re: Punaheltta paras 4

Viesti Kirjoittaja Zulia »

Maatiaisia on kyllä, mutta ei munivia vielä :oops:
Vastaa Viestiin