munanjohtimen tulehduksesta

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Pia

Re: munanjohtimen tulehduksesta

Viesti Kirjoittaja Pia »

Hybridejä ei ole jalostettu pitkään elämään. Meillä oli hieman eri oireet kun kuoli munanjohtimen tulehdukseen, joka on tavallien "yli-ikäisillä" hybrideillä. Voi se silti olla että oli sellainen kyseessä, ei onneksi ole mitään tarttuvaa, jos jotain positiivista haluaa löytää. Joku näytti joskus kuvia kasvaimesta suolistossa (?), tuli mieleen että voihan se olla että oli sellainenkin.

Tsemppiä :smt056
sofira

Viesti Kirjoittaja sofira »

jaa aa...mie oon toisinaan testannut teidän huumorintajua...
ja olen saanut räkää ja paskaa päälleni mutta kun on eläimistä kyse niin aina voin antaa teille muutaaman neuvon.
Itse käytän kaikille eläimille homeopaattista....
no vaikka kanoille...

munanjohtimen tulehdukseen : seepia C30 DHU 1-2X päivässä /3 pv ja taas johto pelittää

toisenlaisiin munimisongelmiin Pulsatilla D200 ja tilanne korjautuu nopeasta

kanoille flunssaan ja vilustumiseen Aconitum D30

koiralle allergiset ihottumat esim. hot spot : apis mellifica D6
furunkuloosi ihottumaan Hepar sulfur D30

vasikalle ripuliin: Veratrum album D12 8nappia /2xpv

no kaikenlaisiin vaivoihin löytyy nappeja

esim: mulla urosdoggi jota lääkitään homeopaattisilla asia Ok... mutta vieressä istuu tervenarttu joka ei liiku keittiöstä ennenkuin on saanut oman annoksensa, vain lusikallinen vettä (lumelääke)

"tästäkin asiasta saa haukkua"
Viimeksi muokannut sofira, 29 Tammi 2012, 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
miemsl

Viesti Kirjoittaja miemsl »

Ihanko tuo homeopatia oikeasti sairauksiin tehoaa?
sofira

Viesti Kirjoittaja sofira »

en miekään siihen ennen uskonut ....mutta kun minut laitettiin kokeilemaan, niin on pakko uskoa.....sillä mä luulen ettei mun elikot osaa eroittaa homepaattista ja lääketieellistä hoitoa.
Itte olen kumminkin hoidellut noin 10v. kyseisillä aineilla .
Samapa se, tottako vai tarua kumminkin ovat auttaneet hädän hetkellä
Herkko

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Minun ystävä hoitaa karjaansa homeopaattisilla, siis utaretulehduksia yms. :smt041
Ja olen monen kuullut saavan niistä apua, itselläni ei kyllä kokemusta.. mutta en torppaisi ennen kokeilua :smt001

Ps.. mielenkiintoinen kirja jota suosittelen jokaiselle luettavaksi: Antti Heikkilä: Siunattu kipu (ei karppausta käsittelevä) :)
Vastaa Viestiin