Varin projektit, ja kanojen...
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
minnimanni
Re: Varin projektit, ja kanojen...
Orbeilla ei saa olla sulkia jaloissa, eli sun tiput ei ole puhtaita orbingtoneja jos on sulkia jaloissa.
-
vardenji
Kyllä tolla mustalla kukolla on karvaa vähän laisesti jaloissa
Eli tarttee sekin vaihtaa... Se taitaa sitten päätyä mammalle ja smarilta haudottu Laku saa jäädä siitokseen.
Yhdellä kolmesta on silosääret. Varmalla sekarotusella ja toisella 'orpista' on karvajalkaa. Uskallanko pitää ton silosäären parvessa? Uskon että se on kana.
Yhdellä kolmesta on silosääret. Varmalla sekarotusella ja toisella 'orpista' on karvajalkaa. Uskallanko pitää ton silosäären parvessa? Uskon että se on kana.
-
vardenji
Kiitos onniteluista
Täällä kuuntelen kun alkaa koneen suunnalta kuulua taas jotain(tai siiten mä kuvittelen sen) taitaa viimenenkin päästä kuoristaan. Veikkaan kyllä et tulee vasta huomenna, eli kaks päivää muita jäljessä...
-
Maattari
- lindell
Mulla on orpeilla sulkajalkoja, kyllä ne voivat rotupuhtaita olla
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
-
vardenji
Puhtaita vai ei puhtaita, kas siinä pulma
Koneessa oleva viimenen orpekava teki reiän päivän aikana
Tosin odottelin sitä vasta parin päivän päästä, on tainnu mennä mun laskut sekasin... Kovin se pikkanen siellä huutelee
Laitoin taas kosteuden nousuun heti kun reiän huomasin.
Kävin näyttämässä yhtä tipua v.isännälle ja se oli niin ihastunu siihen
Koneessa oleva viimenen orpekava teki reiän päivän aikana
Kävin näyttämässä yhtä tipua v.isännälle ja se oli niin ihastunu siihen
-
vardenji
Sekarotunen tipu on kuoriutunu ja kuivattelee parhaillaan hautomakoneessa
Samanlainen pingviini kun noi muutkin, aika pingviinivoittosta tää mun porukkani...
-
vardenji
Kaikki neljä tipua saatu pois koneesta ja kone siirtyy hyvin ansaitulle kesälomalle, kunnes mun hautomakuumeeni alkaa taas. 6 ilmajokisen munaa kanan alla saavat olla, tyhjiä luulen niiden olevan kun 6. päivänä ei verisuonia näkyny. Annan silti kanan hautoo ne loppuun, josko oisin kuitenkin vaan erehtyny ja sieltä tipuja vielä tulis.
-
vardenji
Toisella orpinmunasta kuoriutuneella tipulla on jaloissa vikaa
Se 'konttaa' eikä nosta painoonsa koko jalkojen varaan. Liikkuu kömpelösti ja kaatuilee kyljelleen
Harkitten tipujen taivaaseen päästämistä, tarttee vaan terottaa kirves.
Risto kukko saa jäädä meille vaikka olisikin sekarotunen. Kasvamassa parveen on kuitenkin puhdas orppikukko
Risto kukko saa jäädä meille vaikka olisikin sekarotunen. Kasvamassa parveen on kuitenkin puhdas orppikukko
-
vardenji
Neljästä tipusta yks kuollu päivällä ja kolme lopetin... Yhdellä lakkas toinen puoli kropasta toimimasta(oikee siipi halvaantu ja jalka ei oiennu), yks vaan nukku ja väsy hitaasti huonompaan kuntoon ja yhdellä tosiaan ei ne jalkojen koordinaatiot pelannee yhtään
Oli kun olis kattellu vasta käynnistettyä robottia, jonka jalat on kytketty ristiin väärinpäin 
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Voih, kuinka kurjaa
Epävakaista haudontaolosuhteisko johtunee, ettei tipuista ollut eläjiksi
Sulla on ollut kyllä tosi huonoa tuuria tipujen kanssa...jospa seuraavan kerran onnistuisi paremmin! Oletko uudelleen läpivalaissut ilmisten munia? Kana-merkkisen hautomakoneen pitäisi toimia moitteettomasti, jos siis munat ovat kunnossa.