Omatekoinen hautomakone, kosteudet olleet n.50-55% koko ajan, lämpö kävi hetken 40-41, siitä jo tänne aiemmin kirjoitinkin. Siitä huolimatta munissa näkyi elämää senkin jälkeen, ja vielä toissapäivänä olin katsovinani, että yhdeksästä munasta varmasti kahdeksassa on elämää.
Eilen iltapäivällä alkoi yksi kuoriutumaan, nostin kosteudet yli 70%, ja aamulla koneessa odotti pirteä keltainen tipu

Varovasti yritin läpivalaista muita munia, ja vain yhdessä näin selvästi sydämen sykkeen, osassa erottui verisuonia, ja osa oli ihan mustaa möykkyä, mutta se "ilmakupla" on näkyvissä. Eli hötkyilenkö nyt turhaan, eli voisko sieltä nyt vielä joku kuitenkin syntyä? ..joo-o, oon ehkä vähä malttamaton, mutta kyllähän te ensikertalaiset tiedätte

Ja mites sit jos sieltä ei oikeesti tule muita ku tuo yksi, niin pitäiskö tolle Elli-Hermannille hommata joku kaveri? Pari kanaa alotti eilen hautomaan muutamaa munaa, mutta sieltä tulis kavereita vasta 3 viikon päästä(jos tulee...),enkä varmaan sit enää voi E-H:ta yrittää kanoille adoptioon tarjota? ..uaah, miksi mä edes rupesin tähän hommaan