...mut jos niistä tuleekin PIENET kaksosetmik kirjoitti:jos siellä on oikeesti kaks alkiota, niin tuskin mahtuvat kasvamaan isoiksi ja kuoriutumaan. Anteeks, et lättään innon...
Varin projektit, ja kanojen...
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Pirjo
Re: Varin projektit, ja kanojen...
-
Pirjo
Huh -mua pelotti kun se törkki tolla terävällä veitsellä sitä munaa 
-
vardenji
Mun tarttee pitää sitä silmällä ja merkata se muna. Kaks tummaa hahmoo siellä kelluskeli ja liikku. Mut jos sieltä tulee kaksoset, kannattaako mun auttaa ne ulos vai ei? Saattaa olla hiukan vaikeeta toi kuoriutuminen, niinkun tossa videossakin näky. Mä melkein toivoisin et sieltä tulis vaan yks ja oisin nähny väärin... Kaksoset olis toki ihania, mutta uhkanan taitaa olla ettei niistä oo eläjiks... Aika näyttää.
Mulla kävi kans mielessä ettei sitä kai noin terävällä kannattais
Mutta olipa jännä video, kauhuleffat jää toiseks 
Mulla kävi kans mielessä ettei sitä kai noin terävällä kannattais
-
flai
^ Tarttee olla terävä työkalu, kun täytyy raksia pelkkää kuorta pois, ei kalvoa siitä alta... 
-
mik
se onnistuu kyl pinseteillä. Pienen pieni reikä ilmapäähän ja sit pinseteillä nipistelee palan kerrallaan.
-
vardenji
Pinsetit tuli mullakin mieleen
Tiedän mitä tehdä jos siellä oikeesti on kaksoset tulossa ja JOS ne selviää kuoriutumiseen asti. Osassa on niin paksu kuori ettei tosiaan näe hyvälläkään lampulla kun pintaan tulevat verisuonet ja alkaa jo menemään niin tummaks ettei kohta näe mitään. Ei tahdo nahoissaan pysyä kun ajattelee niitä pieniä jotka toivottavasti kuoriutuu. Mun tarttee tehdä navettaan pian laajennus että kaikki tulevatkin mahtuu
Vaikka kukothan tarttee napsia joukosta.
-
vardenji
Enää viikko
Sit nähdään mitä tosta hassusta munasta tulee... Tipuille on jo kauan ollu pussillinen pieniä siemeniä varattuna
Kohta innostuksissani varaan niitä lisää, vaikken edes tiedä kuinka ne niitä syö. Kohta saa kärpäsiäkin alkaa jahtaamaan lapsukaisille kun kevät niitä jo herättelee. 
-
Pirjo
...hih ...meillä on yhtä aikaa ´synnytys`
-viikko tuntuu toooosiiii pitkältä!
-viikko tuntuu toooosiiii pitkältä!
-
tinttuli
Pirjo kirjoitti:...hih ...meillä on yhtä aikaa ´synnytys`![]()
-
vardenji
-
vardenji
Kumma kun koneessa ei tahdo enää kosteus pysyä
4vrk jäljellä ja kosteus laskee tosi nopeesti. Olen yrittäny pitää sen 47-50% ja ehkä vähän yli, mutta nyt laskee yhdessä yössä 47stä 38 ja pelkään et tekee hallaa tipuille
Nyt laitoin pienen kankaan suikaleen pää veteen tonne ja yritän jos se auttais. Jos ei ala nousemaan kosteus, täytyy suurentaa sitä suikaletta... Vesi kuluu tosi nopeesti. Onko munista lakannut kosteus haihtumasta ja se aiheuttaa tän vai onko jokin muu?
-
Iloisten Munatalo
vardenji kirjoitti:Kumma kun koneessa ei tahdo enää kosteus pysyä4vrk jäljellä ja kosteus laskee tosi nopeesti. Olen yrittäny pitää sen 47-50% ja ehkä vähän yli, mutta nyt laskee yhdessä yössä 47stä 38 ja pelkään et tekee hallaa tipuille
Nyt laitoin pienen kankaan suikaleen pää veteen tonne ja yritän jos se auttais. Jos ei ala nousemaan kosteus, täytyy suurentaa sitä suikaletta... Vesi kuluu tosi nopeesti. Onko munista lakannut kosteus haihtumasta ja se aiheuttaa tän vai onko jokin muu?
http://www.farmit.net/kotielaein/siipik ... -muodostus
Jospa siellä ei ole enää niin paljoa sitä haihdutettavaa...
http://freshpics.blogspot.com/2007/05/s ... pment.html
-
vardenji
Eipä siellä haihduttavaa pahemmin munissa siis ole, mutta kangassuikale autto
Ja tänään oli ylläri kanalassa, ei yhtään munaa pesässä vaan lätty-Tai... Toi pikkanen kalkkijalkaongelmainen sekarotunen melkeinkääpiö tahtoo vauvoja NYT
Jos huomennakin hautoo, taidan laittaa koneesta sille kohta kuoriutuvia pari alle
Saa sitten sekin hoitaa pikkusia ja mulla sopii kaikki paremmin keinoemon alle
Anto kaneillekin aika kyytiä kun pikkupoika meni piiloon pesään. Tuli aikas vikkelään pois
Äiti tossa puhelimessa totes että mä hukun tipuihin. Mä vaan rauhottelin et eihän kaikki takuuvarmasti kuoriudu, vaikka olisikin vielä eläviä
Äiti tossa puhelimessa totes että mä hukun tipuihin. Mä vaan rauhottelin et eihän kaikki takuuvarmasti kuoriudu, vaikka olisikin vielä eläviä
-
vardenji
Äskeinen läpivalasu ilmiantoi yhden hätähousun, joka tökki jo nokalla kalvoa rikki
Ainakin 4/5 liikuskeli vielä ja tänään on 18.vrk. Mites toi kääntämisen lopettaminen teillä muilla keillä on eri aikasia munia samassa koneessa? lopetanko kääntelyn tänään vai vasta ylihuomenna seuraavien munien 18. päivä?