hautova kana suuttu
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
hautova kana suuttu
moikka hautova kana suuttu ku otin päivän tuoreet munat pois ja kukko myös ,,,kädet verillä,,,kana huutelee vihasesti eikä tykkää minusta,,,onko tuttua
Re: hautova kana suuttu
Tuttua ja normaalia, Laita hyvä ihminen käsineet käteen !!
Murisee kun haluaisi hautoa ne munat tipuiksi, jos oikein suuttuu niin kannattaa antaa hautoa pari munaa, ei se muuten lopeta sitä hautomista. Kevät on tullut !!

Murisee kun haluaisi hautoa ne munat tipuiksi, jos oikein suuttuu niin kannattaa antaa hautoa pari munaa, ei se muuten lopeta sitä hautomista. Kevät on tullut !!

Juu kanojen ja kukkojen luonteista riippuvaa
Meillä on yksi sellanen hautova kana jonka alta joutuu kurkkimaan vähän.. kröh.. taidolla ( tai paksut hanskat kädessä..) kun kiukkusena nokkii heti, ja kunnolla! Tämä hoitaa muuten myös tipunsa todella tunnollisesti! Tällä samalla puolella on sellanen kukko joka heti puolustaa jos joku kana vähänkin ilmasee erimielisyytensä mun tekemistä touhuista. Toisessa siitosryhmässä sen sijaan hautoi yksi kana jota sain nostella mielin määrin ylös jos kurkin munia tai muutenkin pidellä (ja tältä kanalta sitten muut kanat nokki tipuja kuoliaaksi urakalla, kaksi kahdeksasta vaan säästyi
).

Minulla on yksi himohautoja kana joka on kuukauden sisään alkanut kolme kertaa hautomaan
Munat oon siltä kylmästi riistänyt kun neljä kuudesta kanasta on kukon omia tyttäriä...Ja kaikki munivat hautojan pesään...Kana ei ole kuin pitänyt surullista kurinaa ja kukko tapansa mukaan piilottelee kanojen takana
kukko on menossa vaihtoon että saadaan uutta verta porukkaan.
Tiukassa näyttää hautomishalut olevan!