tillpehööriä kotiin

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Silvia Sommarlat

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Kirppikseltä olet tehnyt mukavia löytöjä. :smt001
Hammi

Viesti Kirjoittaja Hammi »

Minulla ei ole kotona vielä mitään esiteltävää tilpehööriä, mutta tämän sivun löydettyäni voipi pian hyvinkin olla...
http://www.nettienkeli.com/index.php?cPath=77

Aivan ihania!
Peltolan eläjät

Viesti Kirjoittaja Peltolan eläjät »

Tämä ei varsinaisesti ole kotitilpehööriä.
Naapurin tytär toi tuliaisiksi puseron Kanarialta :smt001 :smt001 :smt001

Kuva
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Siis MIELETÖN paita, mäki haluun tollasen :smt005
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mahtava evoluutiopaita :smt005 Tarttiskohan painaa ittelle tollanen. Tarttis vaan sit mennä koululle ostamaan värejä ja pastaa. Ja tietysti paita, johon painaa se kuva :smt002
Silvia Sommarlat

Hammin linkki koitui mun kohtaloksi kuten oheisesta "saaliistani" huomaatte :smt055

Kuva
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Ei oo tarjota kuvaa, mut eilen bongasin prismassa puisia avainkaappeja, joissa oli ovessa kukko tai ankka tms silhuetti.
(ei vaikuttanut kovinkaan laadukkaalta työltä ne avainkaapit, silhuetti oli ok)
Silvia Sommarlat

Kiitos vinkistä! Pitääpä vilkaista kun pääsen seuraavan kerran kaupungin hyörinään.
Muuten, millasia häkkejä käytätte konehaudottujen kananpoikasten kasvattamisessa? Elän vielä toivossa, että hautomakoneessa olevat munat muuttuisivat aikaa myöten ihaniksi tipuiksi.Millaset mallit on käteviä/kauniita? Kokemuksia kaivataan!
Silvia Sommarlat

Tässä kuvassa Werneri-TupperWaara poseeraa. Kilpailijan kuva kellossa.

Kuva
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Silvia Sommarlat kirjoitti: Muuten, millasia häkkejä käytätte konehaudottujen kananpoikasten kasvattamisessa? Elän vielä toivossa, että hautomakoneessa olevat munat muuttuisivat aikaa myöten ihaniksi tipuiksi.Millaset mallit on käteviä/kauniita? Kokemuksia kaivataan!
Mun tiput kasvavat Ikeasta ostetussa muovisessa säilytyslaatikossa :smt003 Ei ehkä kovin kaunista mutta sitäkin kätevämpää, kun kaikki töhkät pysyvät sisällä lootassa.

Kuva

http://image63.webshots.com/563/7/1/38/ ... fpu_ph.jpg
Viimeksi muokannut Muusa, 02 Helmi 2011, 22:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Silvia Sommarlat

Muusa, sun kuvas ei auennut mulle vai oonko unohtanut taikasanan? :oops:
Ikeassa mitään vikaa...olis munkin hovihankkija kun olis lähempänä.
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Ei auennut mullakaan, näköjään websh*t estää kuvaan suoralinkittämisen. Laitin tilalle toisen kuvan ja siihen alkuperäiseen linkin joka ehkä toimii. Nykyään kun mulla on lämpölampun sijaan lämpölevy, se mahtuu hyvin mustan ritilätason ja orsien väliin.
Silvia Sommarlat

Tämänpäiväisen kirpparikierroksen seurauksena kotiin lähti tämä Sian ruskehtava koristekukko.Tiedän, että pääsiäinen on vasta valovuosien päässä, mutku....Laitoin basilikaruukun kukon sisään, että se saa edes jonkinlaisen hyväksytyn käyttötarkoituksen jo nyt. :-" Nämä tällaiset heräteostokset taitavat olla kananpoikasia odottavan "kanamamman" sijaistoimintoja.

Kuva
Silvia Sommarlat

Isäntä ilahdutti ostamalla H-H:sta tomeran näköisen kukon. Pistin sen aapisvahdiksi hyllyn päälle.

Kuva
onnikas

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Olin ajatellut kauhulla tätä ketjua ja sen aihetta. Ajattelin että en varmasti lankea yhtään mihinkään tilpehööriin. Eihän mulla ole edes kanojakaan vielä. Tänään yllätin itseni ostamalla S-marketista kaksi sievää kukkopilliä... Tästä ei taida hyvä seurata... :smt005 :smt005 :smt005

Kuva
Vastaa Viestiin