tillpehööriä kotiin
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Re: tillpehööriä kotiin
Minulla ei ole kotona vielä mitään esiteltävää tilpehööriä, mutta tämän sivun löydettyäni voipi pian hyvinkin olla...
http://www.nettienkeli.com/index.php?cPath=77
Aivan ihania!
http://www.nettienkeli.com/index.php?cPath=77
Aivan ihania!
Tämä ei varsinaisesti ole kotitilpehööriä.
Naapurin tytär toi tuliaisiksi puseron Kanarialta

Naapurin tytär toi tuliaisiksi puseron Kanarialta

Mahtava evoluutiopaita
Tarttiskohan painaa ittelle tollanen. Tarttis vaan sit mennä koululle ostamaan värejä ja pastaa. Ja tietysti paita, johon painaa se kuva 

Ei oo tarjota kuvaa, mut eilen bongasin prismassa puisia avainkaappeja, joissa oli ovessa kukko tai ankka tms silhuetti.
(ei vaikuttanut kovinkaan laadukkaalta työltä ne avainkaapit, silhuetti oli ok)
(ei vaikuttanut kovinkaan laadukkaalta työltä ne avainkaapit, silhuetti oli ok)
Kiitos vinkistä! Pitääpä vilkaista kun pääsen seuraavan kerran kaupungin hyörinään.
Muuten, millasia häkkejä käytätte konehaudottujen kananpoikasten kasvattamisessa? Elän vielä toivossa, että hautomakoneessa olevat munat muuttuisivat aikaa myöten ihaniksi tipuiksi.Millaset mallit on käteviä/kauniita? Kokemuksia kaivataan!
Muuten, millasia häkkejä käytätte konehaudottujen kananpoikasten kasvattamisessa? Elän vielä toivossa, että hautomakoneessa olevat munat muuttuisivat aikaa myöten ihaniksi tipuiksi.Millaset mallit on käteviä/kauniita? Kokemuksia kaivataan!
Mun tiput kasvavat Ikeasta ostetussa muovisessa säilytyslaatikossaSilvia Sommarlat kirjoitti: Muuten, millasia häkkejä käytätte konehaudottujen kananpoikasten kasvattamisessa? Elän vielä toivossa, että hautomakoneessa olevat munat muuttuisivat aikaa myöten ihaniksi tipuiksi.Millaset mallit on käteviä/kauniita? Kokemuksia kaivataan!

http://image63.webshots.com/563/7/1/38/ ... fpu_ph.jpg
Viimeksi muokannut Muusa, 02 Helmi 2011, 22:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Muusa, sun kuvas ei auennut mulle vai oonko unohtanut taikasanan?
Ikeassa mitään vikaa...olis munkin hovihankkija kun olis lähempänä.

Ikeassa mitään vikaa...olis munkin hovihankkija kun olis lähempänä.
Ei auennut mullakaan, näköjään websh*t estää kuvaan suoralinkittämisen. Laitin tilalle toisen kuvan ja siihen alkuperäiseen linkin joka ehkä toimii. Nykyään kun mulla on lämpölampun sijaan lämpölevy, se mahtuu hyvin mustan ritilätason ja orsien väliin.
Tämänpäiväisen kirpparikierroksen seurauksena kotiin lähti tämä Sian ruskehtava koristekukko.Tiedän, että pääsiäinen on vasta valovuosien päässä, mutku....Laitoin basilikaruukun kukon sisään, että se saa edes jonkinlaisen hyväksytyn käyttötarkoituksen jo nyt.
Nämä tällaiset heräteostokset taitavat olla kananpoikasia odottavan "kanamamman" sijaistoimintoja.

Olin ajatellut kauhulla tätä ketjua ja sen aihetta. Ajattelin että en varmasti lankea yhtään mihinkään tilpehööriin. Eihän mulla ole edes kanojakaan vielä. Tänään yllätin itseni ostamalla S-marketista kaksi sievää kukkopilliä... Tästä ei taida hyvä seurata...