Lindellit

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

sisu65

Re: Lindellit

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Ei vielä, yhdessä näkyy pieni reikä, muissa ei mitään. Ei edes piipytystä kuulu :smt017 .
sisu65

Nyt on kahdessa ollut melkein vuorokauden pienet reiät. Muuta ei sitten ole tapahtunutkaan. Saa nähdä kuoriutuuko ainuttakaan tipua.
omena

Viesti Kirjoittaja omena »

Peukkuja pystyssä että tulisi tipuja!!! :smt023 :smt023 :smt023
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Peukut, varpaat ja kaikki muutkin nyt pystyyn :smt023 :smt023
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

:thumbright:
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

:smt023
sisu65

Yksi tipu kuoriutunut pienellä avustuksella, toinen jossa oli reikä ei kuoriutunut. Sai tehtyä siis ihan just silmin havatavan reiän ja siihen se jäikin. Muissa munissa ei näy yhtään mitään kuoriutumisen merkkejä :smt022 .
Maattari
lindell

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Onnittelut yhdestä ja tsemppiä muille :smt023
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
omena

Onneksi edes yksi!! Onnea tipusesta!
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Onnea pikku lidellistä :smt041 Kuuluuko munista piippausta? Jos kuuluu niin minä kokeilisin avata.
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Tipuonnittelut täältäkin! Harmi, jos vain yksi selvisi elolle asti...mutta semmoistapa se välillä on. Joko tiinalla tai sisulla on uusi lindellien haudonta suunnitteilla?
sisu65

Kyllä näyttää että yksi vaan tuli minulla. Muita olen yrittänyt läpivalaista ja kuunnella, mutta ei kyllä kuulu mitään. Läpivalaisussa nuissa neljässä näkyy kyllä tipujen alut ainakin, mutta kehitysasteesta en osaa sanoa. Kolme oli siis tyhjää ja se yksi ei jostain syystä kuoriutunut. :smt022

Kyllä minun pitää tuolle kavereita saada. Eli joudun turvautumaan Tiinaan.
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Paska tuuri, etten paremmin sano :smt013 Rouvat ovat muninta tauolla, mutta heti kun alkavat taas munimaan, laitan jollekin alhoista satsin alle. Onneks mulla on tosiaan kaikki hautovia, niin eiköhän noita lindeleitä saada vaikkakin hitaasti, mutta varmasti.
Ei se mullakaan kummonen se kuoriutumisprosentti ollu, tipejä tuli vain kolme ja munia oli alla...montas niitä nyt olikaan..10? Mä ajattelin, että huono tulos johtui siitä, ku emo oli paskannu pesään ja liannu munat, mut jospa se ei sitten ollutkaan siinä se vika :smt017 Noh, aika näyttää.
sisu65

Ei kyllä ollut kanan allakaan hyvä % :smt017 jos kymmenestä kolma kuoriutu. Mutta ei anneta periksi. Meillä isäntäki hoitaa tuota ainokaista :smt054 .
omena

Onko se vaikeaa saada näin pientä kantaa nousuun, siis että tipuja ei juurikaan hanki tulla? Onko silloin jo niin pahasti sukusiitosta että se vaikuttaa vai osaatteko viisaammat sanoa?
Vastaa Viestiin