Lindellit
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
sisu65
Re: Lindellit
Hain siis siitosmunia en kanoja
, toivotaan että tulee kuitenkin monta kanaa..
-
tiina
Rusina, mitä sä kirjoitit pienellä präntillä
Ei tämmönen ikänäkö ihminen nää noin pientä piperrystä 
-
tiina
No niin , johan sai tolkkua
Juu, mä olen ainakin ajatellu pitää mahdollisimman paljon kukkoja ja tyrkätä nuorikoiden ostajille useamman kukon mukaan.
Piippausta kuului jo, en viitsiny vielä mennä kaivelemaan. Kurkkaan huomenna aamulla, mitä siellä on tapahtunut.
Ja joo, mä ainakin läpivalaisisin. Voihan ne läpivalaista sitten myöhemmin uudestaan, mutta kyllä niistä jo jotain tolkkua pitäisi saada. Saa ainakin sen suurimman uteliaisuuden tyydytetyksi.
Piippausta kuului jo, en viitsiny vielä mennä kaivelemaan. Kurkkaan huomenna aamulla, mitä siellä on tapahtunut.
Ja joo, mä ainakin läpivalaisisin. Voihan ne läpivalaista sitten myöhemmin uudestaan, mutta kyllä niistä jo jotain tolkkua pitäisi saada. Saa ainakin sen suurimman uteliaisuuden tyydytetyksi.
-
tiina
Ei sieltä tullu ku kolme. Kaks on vielä kuoriutumatta, mutta mä luulen ettei niistä mitään tuukkaan. Tipit vissiin kuollu kuoreensa. Yks kuollu tipi löytyi pesästä, ties kuinka kauan oli ollu siellä, sillä haju oli aivan uskomattoman kuvottava
Laitoin poikueen puhtaaseen pesään ja ne pari munaa toivorikkaana alle.
Yks tirppa on ihan musta
Täytyy ottaa kuvia, kunhan emo tuo ne pesästä pois.
Yks tirppa on ihan musta
-
Rusina
Onnea pienistä
! Toivottavasti jäljelle jääneet tirpat säilyvät hengissä ja ne pari vielä kuoriutuvat
.
Kuvia, kuvia näytille!!!
Kuvia, kuvia näytille!!!
-
kaakatin
Onnea nyt muutamistakin tipistä
näyttää olevan vaikeaa lindellien taival, mutta josko se siitä, kun vauhtiin pääsee
.
-
sisu65
No voi harmi, onneksi tuli kuitenkin muutama. Minulla on vielä kahden viikon odotus.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Onnea tiinalle! On se kolmekin paljon parempi kuin ei yhtään 
Jokos sisu on läpivalaissut?
Jokos sisu on läpivalaissut?
-
sisu65
Perjantaina tein pikavalaisun. Mullahan on 9 munaa ja osassa näytti jotain tummaa ja verisuonen alkuja olevan. Joten toiveissa on muutama kana jos kaikki menee hyvin. Ja tietenkin kukko.
-
sisu65
Viikko vielä jäljellä. Eilen tein uuden läpivalaisun ja näyttäis että 6 olisi lähtenyt kehittymään. Toivottavasti olisi vaikka se puolet kanoja ja sitten puolet kukkoja ( vaikka vähempi määräkin riittäis).
-
Paulikki
joko nyt on jo ...tipuja.sisu65 kirjoitti:Viikko vielä jäljellä. Eilen tein uuden läpivalaisun ja näyttäis että 6 olisi lähtenyt kehittymään. Toivottavasti olisi vaikka se puolet kanoja ja sitten puolet kukkoja ( vaikka vähempi määräkin riittäis).