Lindellit

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

sisu65

Re: Lindellit

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Hain siis siitosmunia en kanoja :smt002 , toivotaan että tulee kuitenkin monta kanaa..
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

^ Lindellejä ne ovat munatkin :smt004 :smt005 .
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Rusina, mitä sä kirjoitit pienellä präntillä :smt017 Ei tämmönen ikänäkö ihminen nää noin pientä piperrystä :smt006
Rusina

^ Sori (tyhmä minä :smt021), suurensin vähän piperrystä. :smt006
tiina

No niin , johan sai tolkkua :smt003 Juu, mä olen ainakin ajatellu pitää mahdollisimman paljon kukkoja ja tyrkätä nuorikoiden ostajille useamman kukon mukaan.

Piippausta kuului jo, en viitsiny vielä mennä kaivelemaan. Kurkkaan huomenna aamulla, mitä siellä on tapahtunut.

Ja joo, mä ainakin läpivalaisisin. Voihan ne läpivalaista sitten myöhemmin uudestaan, mutta kyllä niistä jo jotain tolkkua pitäisi saada. Saa ainakin sen suurimman uteliaisuuden tyydytetyksi.
tiina

Ei sieltä tullu ku kolme. Kaks on vielä kuoriutumatta, mutta mä luulen ettei niistä mitään tuukkaan. Tipit vissiin kuollu kuoreensa. Yks kuollu tipi löytyi pesästä, ties kuinka kauan oli ollu siellä, sillä haju oli aivan uskomattoman kuvottava :oops: Laitoin poikueen puhtaaseen pesään ja ne pari munaa toivorikkaana alle.
Yks tirppa on ihan musta :smt007 Täytyy ottaa kuvia, kunhan emo tuo ne pesästä pois.
Rusina

Onnea pienistä :smt038! Toivottavasti jäljelle jääneet tirpat säilyvät hengissä ja ne pari vielä kuoriutuvat :smt045.
Kuvia, kuvia näytille!!!
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Onnea nyt muutamistakin tipistä :smt038 näyttää olevan vaikeaa lindellien taival, mutta josko se siitä, kun vauhtiin pääsee :smt023 .
sokeripussi

Viesti Kirjoittaja sokeripussi »

Onnea pienistä :smt038
sisu65

No voi harmi, onneksi tuli kuitenkin muutama. Minulla on vielä kahden viikon odotus.
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnea tiinalle! On se kolmekin paljon parempi kuin ei yhtään ;)
Jokos sisu on läpivalaissut?
sisu65

Perjantaina tein pikavalaisun. Mullahan on 9 munaa ja osassa näytti jotain tummaa ja verisuonen alkuja olevan. Joten toiveissa on muutama kana jos kaikki menee hyvin. Ja tietenkin kukko.
sisu65

Viikko vielä jäljellä. Eilen tein uuden läpivalaisun ja näyttäis että 6 olisi lähtenyt kehittymään. Toivottavasti olisi vaikka se puolet kanoja ja sitten puolet kukkoja ( vaikka vähempi määräkin riittäis).
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

:smt023 Iso peukku että saisit oikeen monta kanaa ja vaan yhden kukon!
Paulikki

Viesti Kirjoittaja Paulikki »

sisu65 kirjoitti:Viikko vielä jäljellä. Eilen tein uuden läpivalaisun ja näyttäis että 6 olisi lähtenyt kehittymään. Toivottavasti olisi vaikka se puolet kanoja ja sitten puolet kukkoja ( vaikka vähempi määräkin riittäis).
joko nyt on jo ...tipuja.
Vastaa Viestiin