elävää hautomakonetta haaveileville suositus

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Juu noin suurinpiirtein ja pieninkaartein. Viikko-kaksi taitaa olla se haitari mikä mulle on jäänyt mieleen. Meillä haudottu nyt tasan neljä viikkoa.
pippuri

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Meilläkin haudotaan :smt001
Pantteri (brahma-koch) ja Ruska ("maunu_muorin coctail") ovat nyt viikon verran istuneet pesissään. Tulossa on todella sekarotuisia tipusia :smt003
Lisäksi lätkäsin meidän kahden tyttökyyhkysen pesään pari kananmunaa. Kyyhkyset niin kovasti yrittivät pesiä, joten pakko oli jotain keksiä ja kun täällä joku kertoi laittaneensa kyyhkysten alle kananmunia, niin minäkin ajattelin yrittää.
Pootsi

Viesti Kirjoittaja Pootsi »

Piipitystä ilmassa, säröjä munissa... :smt020
meto66

Viesti Kirjoittaja meto66 »

Voi miten mukavaa. On se tosi ihanaa, että alkaa positiivisia uutisiakin tulla! :smt001
inez59

Viesti Kirjoittaja inez59 »

Juu kyllä kyyhkyt onnaa :) Mulla niillä jo toinen projektihautominen :smt003 tällä kertaa munat suoraan kanojen pesästä ja peräti 14. Tänään laitoin jotta saapi sitten nähdä :smt002
Pootsi

Viesti Kirjoittaja Pootsi »

Yöllä on maailmaan putkahtanut neljä tirppaa. :smt001 Kolme tipuista on mustia, näyttävät ihan puhtailta rokeilta, mut eiköhän ne risteytyksiä ole. Yksi tipuista on pääsiäistipunkeltainen. Mä sille jo juttelin, että jos se meinaa ruveta valkoiseksi, niin on pare ruveta sitten myös kukoksi. :smt003
Matti

Viesti Kirjoittaja Matti »

OnneaOnneaOnnea pikkutipusista Pootsille! ja kuvia tietty odotellaan. :smt003
Wuohetar

Viesti Kirjoittaja Wuohetar »

Onnea tipuista, kuvia odotellaan! :smt003
meto66

Viesti Kirjoittaja meto66 »

Onnea! :-({|=

Kyllä tuo elävä hautomakone on sittenkin aika varma.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnittelut Pootsille tipusista! :toothy4: Tuliko vielä lisää vai jäikö neljään?
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Onnea Pootsi :smt003 Eiks oo ihanaa, kun välillä tapahtuu jotain mukavaakin :smt001
Pootsi

Viesti Kirjoittaja Pootsi »

Kiitos, kiitos, on kyllä tosi ihanaa kun on viimein tipusatsi meilläkin. :smt001 Mä kerkesin jo pelätä konehaudonnan jatkuvasti epäonnistuessa, että meillä on ruokinta ihan viturallaan, kanat geneettisesti ihan susia ja nurkissa lymyää roppakaupalla tipusikiöitä tuhoavia tauteja....Nyt on sitten todistettu, että syy on vaan meikäläisen koneenkäyttötaidoissa, onneksi. :smt003

Tipuja tuli kaikkiaan seitsemän, vain yksi niistä on keltainen. Täytyy koittaa ottaa kuvia jossain vaiheessa. :smt001
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

:smt003 ONNEA Pootsille pikkutipuista!!
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Onnea tipuliineista! :smt001
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Onnittelut pikku tipusista Pootsille :smt003
Vastaa Viestiin