Kalkkia pitäisi saada

kysymyksiä ja vinkkejä kanojen ruokinnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
juhapekka59

Kalkkia pitäisi saada

Viesti Kirjoittaja juhapekka59 »

Agrimarketin typy sanoi että kanankalkkia menee niin vähän että ei kannata pitää varastossa. Yhden säkin rahtikulut kuulemma enemmän kuin säkki maksaa.
Meijerin myymälästä kun kysyin niin kesäpoika sanoi että pitää ottaa rekkakuorma vähintään rehuraisiosta. Mihin osoitteeseen laitetaan tulemaan?

Kajaanista ollaan ja kalkkia pitäisi saada. Säkillä mennään jo pitkälle.
ninanni

Re: Kalkkia pitäisi saada

Viesti Kirjoittaja ninanni »

JOKAISEN agrin on "velvollisuus " tilata asiakkaalle toivomaa tuotetta jota pitäisi olla kyllä valikoimassa. Mulle tilattu myös kankaanpäässä, kun ei ollut varastossa sillä hetkellä. Säkki ostettu vuosi sitten ja kalkkia yli puolet jäljellä.... Eli on riittävää. Kyllä niiden pitäis tilata mun käsityksen mukaan aina! Outoa, ei kukaan mulle ole ennen sanonut ettei tilata kun rahti sitä ja tätä :shock:
Plymouth

Re: Kalkkia pitäisi saada

Viesti Kirjoittaja Plymouth »

Kysy K-maataloudesta, Kajaanissa lienee oma myymälä, google opastanee. Itse ostin paikkakuntani K-maataloudesta, kun Agrimarket myi eioo:ta eikä osannut sanoa millon tilaavat. K-maataloudesta saa myös rehuja kanoille, hinnat täälläpäin oli jokusen euron pienemmän kuin vastaavat Agrissa.
annemari

Re: Kalkkia pitäisi saada

Viesti Kirjoittaja annemari »

Jos se kajaanin k-maatalous on vielä auki, niin siellä on muutama säkki. Tilasin itse sinne aikoinani pari säkillistä, niin sinne tuli 2 lavaa :smt003 . Jossain tullu pilkkuvirhe.
Agrit tosiaan on velvollisia tilaamaan sen sulle, tilasivat mullekinkerran !
juhapekka59

Re: Kalkkia pitäisi saada

Viesti Kirjoittaja juhapekka59 »

K-maatalous konkassa.
Agrissa lupasivat tuoda oulun varastosta sitten kun on käyntiä siellä. Tuovat peräti 5 säkkiä.
Rahti muuten yhdelle säkille kuulemma 70€. Tuleekohan se lentorahtina omalla istuimella busines-luokassa :smt003
Vastaa Viestiin