Entisen munislaisen paluu

esittele itsesi/lue ohjeet tiedotteesta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Ruska
muna

Entisen munislaisen paluu

Viesti Kirjoittaja Ruska »

Tervehdys ystävät!

Täällä kuikuilee tämmöinen "vanha" harrastaja. Vuosia sitten minulla oli kanoja, joista olin hyvinkin innostunut, kunnes olosuhteiden pakosta päädyin niistä luopumaan. Tännekin kirjoittelin kovasti siihen aikaan, nyt ne minun vanhat tunnukset ovat kylläkin jo kuoleentuneet. Ehkä joku vielä minut tunnistaa, ehkä ei. :-" Fb-ryhmiin sun muihin uudempiin virityksiin en kovin kummoista vetoa tunne, joten ilahduttaa että foorumilla on vielä elämää jäljellä!

Yhä vain mielessä itää ajatus harrastuksen pariin palaamisesta. Tännekin olen näemmä jo viime vuonna rekisteröitynyt lievittämään kanakuumetta, vaikka mahtaa mennä vaan pahemmaksi kun näitä juttuja lueskelee. :smt003 Vielä vaan on elämäntilannetta junailtava eteenpäin, jotta homma olisi mahdollinen ja siinä saattaisi peräti olla jotain järkeäkin... Saapa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Sen verran pitkäikäisiä nämä haaveeni kuitenkin ovat, että ei niiden toteuttaminen lopulta varmaan hullumpi ajatus ole.

Kauniita syyspäiviä kaikille teille ja siivekkäillenne!

HiltaHelikopteri
kukkoilija

Re: Entisen munislaisen paluu

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Tervetuloa Ruska! Mukavaa saada tänne uusia käyttäjiä ja entisiä munislaisia takaisin. Kyllä täällä vielä "henki pihisee", vaikka kirjoittelun suhteen onkin hipihiljaista, niin vaikuttaa siltä, että tätä kuitenkin luetaan tietopankkina, kuten uusi käyttäjä Siileris mieltä lämmittävästi kirjoitti:
Siileris kirjoitti:
18 Syys 2020, 10:00
Olen rakentamassa kanakotoa ja sovittamassa putkiaivoillani yhteen
munanetin ensyklopediaa, pahnoja, pehkuja, pesiä ja päivä-aterioita...
Tervetuloa Siileris sinullekin, jos satut tämän lukemaan!
Tonja, p: 046 666 5106

Ruska
muna

Viesti Kirjoittaja Ruska »

Kiitos Hilta! Olen samaa mieltä, täällä on valtavasti tietoa joka ei oikeastaan vanhene. Vaikka tuo sosiaalinen puoli näyttää olevan hiipumaan päin, niin hyvin täällä viihtyy itsekseenkin lueskelemassa.

kotikot
tipu

Viesti Kirjoittaja kotikot »

Tervetuloa uudet ja vanhat! :smt041 Tälläkin yksi ’hiljainen’ lueskelija. -Harvemmin tulee kommentoitua. Kyllähän täältä löytyy mahtavasti kokemuksia ja vastauksia aikalailla kaikkiin kanakysymyksiin, joita vuosien varrella on tullut. Iso kiitos ylläpitäjille! Ruska, itsekin olen aikuisena palannut lapsuuden kanaharrastelun pariin enkä ole päivääkään katunut. Yllytän ja suosittelen! :smt045 Kunhan elämäntilanne sellainen.
Parvi piikkiöläisiä piristämässä pihaa.

Vastaa Viestiin