Ongelmia kirjautuneena pysymisessä

foorumin toimintaan liittyviä asioita

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Ongelmia kirjautuneena pysymisessä

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Eilen kun kirjoittelin vähän pidemmän aikaa, piti kirjautua uudelleen foorumille peräti kolme kertaa. Aina kun yritin lähettää tekstin, en jostain syystä yhtäkkiä ollutkaan enää kirjautuneena vaan se piti tehdä aina uudestaan. Onko muilla ollut tämmöistä vai pätkiiköhän se vain mulla, jolloin vika olisi täällä päässä?

Muoks. Lisäksi tuossa oikealla ylhäällä lukee, että viimeisin vierailuni täällä olisi ollut eilen klo 18.22, vaikka nuo pari eilistä viestiäni olen postannut vasta sen jälkeen. Ei nyt ihan täsmää. :smt017
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ongelmia kirjautuneena pysymisessä

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Mulla toimii normaalisti, en oo huomannut pätkimistä. Tuo viimeisin vierailu on jostain syystä semmoinen toiminta, että se kertoo edellisen vierailun, eikä sitä parhaillaan meneillään olevaa.
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: Ongelmia kirjautuneena pysymisessä

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

HiltaHelikopteri kirjoitti: 04 Huhti 2022, 19:34 Tuo viimeisin vierailu on jostain syystä semmoinen toiminta, että se kertoo edellisen vierailun, eikä sitä parhaillaan meneillään olevaa.
Joo, niin on. Selitinpä epäselvästi. Tarkoitin siis, että 2.4. kun kirjauduin Munikseen, siinä luki, että edellinen vierailuni olisi ollut 1.4. klo 18.22. Vaikka noi mun postaukset oli 1.4. klo 18.27 ja klo 18.30. Niinkuin se yksi niistä uudelleen rekisteröitymisistäni ei olisi jäänyt sinne muistiin ollenkaan, vaikka sinä aikana kirjoitetut viestit kyllä löytyvät. Saiko tästä selityksestä mitään tolkkua? :)

Mutta mullakaan ei ole nyt ilmennyt tuota uudestaan, ainakaan vielä, joten toivotaan että oli tilapäinen häiriö vaan. :smt024 :smt001
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Ongelmia kirjautuneena pysymisessä

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia, varmaan yli kymmenen vuotta olen jatkuvasti
ollut kirjautuneena. Ai niin, kone kun vaihdettiin jouduin uudelleen kirjautumaan.
Käytän munista pöytäkoneella ja läppärillä.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Vastaa Viestiin