Olen kanaemo! Uusia kuvia 26.6., taas arvaillaan sukupuolia?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Hyvällä halulla tiput hotkivat Mimmin neuvomaa (kiitos!) keitetty muna-puurohiutalesotkua
Kuva
19. tipu kuoriutui äsken ja se on KELTAINEN :smt103
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Hienoa! Kertakaikkisen onnistunut haudontaoperaatio! Kyllä siinä lihalootassa nyt säpinää piisaa :smt038 Toivottavasti on suurin osa kanoja!
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

ONNEA :smt007
Aivan ihania pikkuisia!
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

No johan on upea tipusaldo! :smt003
ONNEA suuresti kauniista lapsukaisista!
Niiden kasvua onkin sitten mukava seurailla ja sukupuolia veikkailla :smt006
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Wau, mikä haudontatulos!! :wav:
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

No oon itsekin ihan hämmästynyt, en ois uskonut että niitä niin monta tulee :smt103
Saas nähdä kuoriutuuko vielä kahdeskymmeneskin, se on eilisestä asti ollut tuloillaan, kuoreen se on saanut ehkä puoltoista senttiä halkaisijaltaan olevan aukon muttei oikein näytä homma edistyvän, vähän se siellä välillä piipittää kyllä. Kahdessa muussa ei ole reikää, vaikka toisen niistä tarkistin pari päivää ennen kuoriutumista vesikokeella kun pelkäsin keittäneeni tiput, ja minusta just se muna kyllä hyppi kylvyssään vähän.
Mut en voi olla kuin huikean tyytyväinen näihin 19 tipuun :smt080

Tuo pyyhe vaikuttaa aika hyvälle alustalle, se on kuitenkin aika pehmeä tipujen makoilla eikä sotke tipuja niinkuin irtonainen kuivike. Ja imee hyvin kakat itseensä. Eilen illalla käännettiin tuo pyyhe kun oli jo likainen, kääntöpuoli oli ihan tarpeeksi puhdas ja tänään aamulla vaihdoin pyyhkeen.
Wuohetar

Viesti Kirjoittaja Wuohetar »

Onnittelut runsaasta tipujen kuoriutumisesta, onko kaikki tyrnäväläistä kantaa? :smt007
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Joo kaikki ovat meidän tyrnäväläisten jälkikasvua! :smt080
Neljällä tummanpuhavalla tipulla vaan on epämaatiaismaisesti enempi tai vähempi untuvaa myös jaloissaan :smt105 näköjään jonkun tupsujalkaesi-isän geenit puskee läpi, onhan näihin maatiaisiin aikojen saatossa sekoittunut varmaan vaikka ja mitä :smt017
Sadelapsi

Viesti Kirjoittaja Sadelapsi »

IHANIA! Nyt mullakin tipukuume.
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Hihi mä se en malta olla seurailematta ja kuvailematta tipusia :smt007

Tässä on se viimeisimpänä kuoriutunut kultakutri:
Kuva

Tokana kuoriutunut vaaleanharmaa, reipas tipu joka tulee useinmiten ekana katsomaan mitä nyt, kun menen tipulaatikolle:
Kuva

Tästä tummanpuhuvasta veijarista näkee että joku esi-isistä on ollut sulkajalkarotua (kun tarkkaan tirkistelee, kamera ei tarkentanut jalkoja kovin hyvin):
Kuva

Soma ruskearaidallinen on isoin ja se on myös kovin syömään:
Kuva
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Kauniita tipuja :smt007
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Voi että mä oon rakastunut noihin harmaisiin!! Voi Luoja, kun saisin joskus harmaan kanatipun! :smt007 [-o<
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Hihi ja mä sitten Mimmi ihailen sun soman vaaleita tipuja :smt003 eivaan, tuo vaaleenharmaa on tosi nätti, on ne tummanharmaatkin mutta niitä on monta, vaaleenharmaita on vaan toi yks...

R.I.P. tipu numero 20 :smt010 Me hellämielisethän sitten autettiin sitä kuoriutumaan kun ei se oikein edistynyt tipun omasta toimesta, mutta eihän se kannattanut. Siinä missä muut tiput on ensin makoilleet ja ryömineet mahallaan hautomakoneessa ja sitten nousset pystympään, tämä vaan kellahti selälleen mistä ei päässyt kääntymään ja sitten sätki kyljellään... ihan normaalin näköinen se muuten oli mutta oli vaan heikko. Huutaa se kyllä osasi :smt105 raukkaparka.
Ja ne kaksi vikaa munaa olivat ihan hiljaa niin saldo jäi 19:ta enkä voi millään valittaa enkä olla suruissani, tähän tipuparveen voi olla tosi tyytyväinen ja onnellinen :smt055
Elviira

Viesti Kirjoittaja Elviira »

Ihania tipuja. Onnea
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Onnittelut tipulaumasta :smt001
Vastaa Viestiin