Hyvä automaattikone?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Sally12

Hyvä automaattikone?

Viesti Kirjoittaja Sally12 »

Mitä konetta kansa suosittelee?
Minulla ensimmäinen oli covatutto 16 jolla tein muutaman viiriäis ja kanaerän.kyllä se hyvin pelitti.nykyinen on styroksi loota, isomman kun halusin.sillä en ole onnistunut saamaan paljon mitään aikaseksi. :smt012 nyt hankin automaatin,jospa sitten onnistuisi paremmin
Laara

Re: Hyvä automaattikone?

Viesti Kirjoittaja Laara »

Covatutto 54 oli mulla kolmen haudonnan verran lainassa.Ja voin liputtaa sen puoleen.Helppo ja huoleton. :smt023
Ainoo huono puoli on se...kun siihen mahtuu niitä munia niin paljon...voi olla riskinä se että lähtee homma käsistä! :smt003

Nimimerkillä:Mulla oli ensin VAIN 9+1 hoito parvi.Nyt mulla on 37 kanatipua ja 10viiriäistä.Noista haudonnoista. :smt003 plus muutamia muita kanasia. :smt003
PäP

Re: Hyvä automaattikone?

Viesti Kirjoittaja PäP »

Tästä aiheesta on tainnut olla useampikin keskustelu ja yhtä oikeaa vastausta ei varmasti löydy, jokainen tietty suosittelee sitä mitä on itse kokeillut ja hyväksi todennut :smt045

Täältä pointsit Brinsean koneille, itsellä Octagon Eco, vaikke olekaan ohjelmoitavaa niinku advance, niin on kuitekin tosi huoleton.Välillä tarkistaa vedet ja pari päivää ennen kuoriutumista nostaa pois kääntökehdosta ja ottaa väliseinät pois. Fiemiltä Smartti vois olla myös kokeilun arvoinen. Meillä oli fasaaneille lainassa isompi Fiemin kone ja se oli ainakin pelittävä laitos. Samaa mieltä Laaran kanssa tuossa että noi on pahoja noi isot koneet, tulee houkutuksia :smt101
Sally12

Re: Hyvä automaattikone?

Viesti Kirjoittaja Sally12 »

Kiitos vastauksista ! Kokeilen tuota Brinsean Advancea.Odotan innolla lähetystä saapuvaksi ja haalin munia siihen asti ! :smt003
Kanaparvea kasvattaessa on näköjaan hyva olla useita"ylimääräisiä"hautumassa,koska moni on kumminkin kukko,ja kaikki munat ei ole onnistuneet ensinkään.
Vastaa Viestiin