Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä 1.1 ja 1.2

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Tavast

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Tavast »

Aijai, jännitys tiivistyy :smt048
onnikas

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Tuo on niin jännää! Mullakin eka haudonta oli niin jännä että piti koko ajan jännätä että miten käy :smt003 Meillä on tämän kevään haudonnat haudottu. Katsotaan jos jossain vaiheessa tarvitsee vielä jotain hautoa, mutta nyt on riittävässti huolehdittavia yksilöitä meidän resursseille :)
Matami

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Matami »

Munat viimeistä kertaa käännetty. Samalla laitoin ne numerojärjestykseen. Jokaisella on siis numero -toisella puolella tavalliset ja toisella puolella roomalaiset :smt005 . Joo, olen numerofriikki :smt045 . Nyt sitten odotellaan, koska kopina alkaa.
Matami

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Matami »

Laitoinpa lasten vanhan itkuhälyttimen hautomakoneeseen :-" . Nyt voin livenä kuunnella mitä tapahtuu.
Matami

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Matami »

Parin tunnin päästä tulee 20 päivää täyteen. Mitään ei kuulu. Olo on kuin pikku tyttönä ennen joulua :smt111.
Tipsulitipu

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Tipsulitipu »

Hyvä idea tuo itkuhälytin:) Toivottavasti siellä pikku untuvikkoja on piippaamassa. :smt038
Täällä vielä viikko. Itelläkin alkaa olee paikat siinä kunnossa et vois tahtoo jo
tän mussukan ulos :smt048
onnikas

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Mulla on maatiaiset kuoriutuneet melko uskollisesti 21 vrk päästä haudonnan aloituksesta, joten älä hätäile :)
Matami

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Matami »

Ei vieläkään mitään. Joka toinen hetki pelkään, että kaikki on kuollut ja joka toinen hetki jännitän osaanko hoitaa niitä :smt017 .

Tipsulitipulle tsemppiä loppuodotukseen. Monesko on tulossa? Minulla täällä kolme melko pientä.

Onnikas: Toivottavasti olet oikeassa. Tulen muuten täältä naapurikunnasta pöllimään sun tiput :smt040 .
onnikas

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Matami kirjoitti: Onnikas: Toivottavasti olet oikeassa. Tulen muuten täältä naapurikunnasta pöllimään sun tiput :smt040 .
:smt040 Toivotaan siis että olen oikeassa! Mulla on kyllä "väärää" kantaa, mutta kyllä täältä joku tipu ensihätään irtoaa jos sulle ei nyt tule yhtään.
Tipsulitipu

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Tipsulitipu »

Matami kirjoitti:Ei vieläkään mitään. Joka toinen hetki pelkään, että kaikki on kuollut ja joka toinen hetki jännitän osaanko hoitaa niitä :smt017 .

Tipsulitipulle tsemppiä loppuodotukseen. Monesko on tulossa? Minulla täällä kolme melko pientä.

Onnikas: Toivottavasti olet oikeassa. Tulen muuten täältä naapurikunnasta pöllimään sun tiput :smt040 .
Kiitos! Jos en ihan laske väärin niin nelonen on tulossa :smt045 :smt049
Mie kans jännitän että osaanko noita pieniä tipsuja hoitaa.
Mutta eiköhän se siitä. Toivottavasti sieltä tulis tipsuja sylikaupalla.
Monta muuten sulla on siellä koneessa? Mulla 8 munaa ja eilen niitä läpivalaisin ja kyllä oli liikettä paljon jokasessa.
Pitäskin laittaa pari kuvaa tännekkin.
Matami

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Matami »

Kymmenen munaa laitoin koneeseen ja kaikki lähtivät kehittymään. Puoli tuntia sitten alkoi piipitys ja pientä kopinaa myös. Piipitykset kuuluvat hyvin itkuhälyttimellä, mutta kopina on sen verran vaimeaa, että ei kuulu. Taitaa tulla uneton yö :smt007 .
onnikas

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja onnikas »

:smt035
magilla

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja magilla »

Hieno homma, täällä :smt023
Tipsulitipu

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Tipsulitipu »

Oi miten mukavaa. Onnea viimehetken odotukseen. :smt041
Matami

Re: Untuvikon konehaudonta itsetehdyllä

Viesti Kirjoittaja Matami »

Kaksi tipua on saanut reiän kuoreen :blob7: .
Vastaa Viestiin