Äkkiä lämpömittari Maino haudontakoneeseen?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
mahannus

Äkkiä lämpömittari Maino haudontakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja mahannus »

Mistä sais äkkiä tuohon maino koneeseen sen analogisen lasisen mittarin, en luota noihin digitaalisiin kun viimevuonna meni perseelleen haudonta lämpömittarin vuoksi.
Avatar
jopekka
kana
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Loka 2008, 19:36
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Äkkiä lämpömittari Maino haudontakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja jopekka »

Meillä on tavallinen huonelämpömittari. Se pitää lämmön tarkasti kohdallaan kun saa säädettyä että tuskin kannattaa ulkomailta tilata.Minä onnistuin 2 rikkomaan ja nyt teippasin sen reiän umpeen.
mahannus

Re: Äkkiä lämpömittari Maino haudontakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja mahannus »

jopekka kirjoitti:Meillä on tavallinen huonelämpömittari. Se pitää lämmön tarkasti kohdallaan kun saa säädettyä että tuskin kannattaa ulkomailta tilata.Minä onnistuin 2 rikkomaan ja nyt teippasin sen reiän umpeen.
Mä hommasin vielä illalla yhden digimittarin niin kyllä nyt uskoisin kun kaksi eri mittaria testattu et lämpö on ok.
ai sä teippasit sen reiän umpeen, mä taas mietin jos jättäs auki, ainakin yön kun oli kone käynnissä ladattuna muutamalla munalla niin oli lämpö 37,6 ja kosteus 49% että vaikuttas mielestäni juuri sopivalta.
Pidätsä molemmat vesisäiliöt täytettynä haudonnan ajan?
Avatar
jopekka
kana
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Loka 2008, 19:36
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Äkkiä lämpömittari Maino haudontakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja jopekka »

Kanan ja fasaaninmunilla oli vain toinen vesisäiliö käytössä ja sitten kuoriutumisen aikaan täytin toisenkin. Hanhenmunilla molemmissa oli vettä.
mahannus

Re: Äkkiä lämpömittari Maino haudontakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja mahannus »

jopekka kirjoitti:Kanan ja fasaaninmunilla oli vain toinen vesisäiliö käytössä ja sitten kuoriutumisen aikaan täytin toisenkin. Hanhenmunilla molemmissa oli vettä.
Täytyypi testata itsekkin että täyttää vain toisen kuoriutumisvaiheeseen saakka.
Minkalainen onnistumisprosenttii suurinpiirtein on ollut tuolla koneella sulla?
Vastaa Viestiin