Ovat ihan puhdasrotuisia kyllä. Sieltä mistä noi munat sain, on tuollaisia tukallisiakin kanoja.
Nuo kanat vaan työntää tuon kukon alas orrelta, onko se joku peräkammarinpoika joka antaa akkojen hyppiä silmille
Nää on nyt siis 17vkosia. Syödyksi tulleet kukot kyllä alkoivat jo kiekua aikaisemmin ja käyttäytyivät erilailla.
Oi miten on samannäköisiä kuin nämä meidän "hämäläiset". Itse nimittäin epäilen, että jotakin muutakin näihin minun kanoihin on lorahtanut joukkoon, tiedä sitten mitä.
Viimeisessä kuvassa takana oleva kukko ihan varma sekarotuinen.
No jos monessakin kannassa on sulkajalkaisia ja ilmiksissä silkkihöyhenisiä niin ei tukkapäiset maatiaisetkaan yllätä... en tosin itse siitoskanoina säilytysohjelmassa pitäisi. Mutta kivan näköisiä ovat
Ihana kuva Kupila ja kiitos vielä että Vaalee pääsi seuraavaan paikkaan toteuttamaan itseään. Siinä vasta kana, jonka ainoa elämäntarkoitus on lastenhoito
Chick kirjoitti:Ihana kuva Kupila ja kiitos vielä että Vaalee pääsi seuraavaan paikkaan toteuttamaan itseään. Siinä vasta kana, jonka ainoa elämäntarkoitus on lastenhoito
Kiitos vaan itsellesi, ja juurikin näin; Vaalea tunnetaan meillä nimellä Brooke, koska tuntuu noita lapsia pukkavan vähän kauniiden ja rohkeiden malliin, ja pitää kanalassa kuria sanoisinko, hmm, melko topakasti.