Emman kanasia -brasilialainen kanaparvi

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Ana

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Ana »

Ihania kuvia! Ja tuo koira.. :smt055 Olen niin nuitten isojen koirien fani! :smt050
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Dodiin lisätäänpä vähän kuvia tänne..

Helteellä kaivaudutaan pehkuihin vilvoittelemaan, tässä meidän Alhokana BarbiBenton
Kuva

Brahmajengi on jo aikas suurta, nyt sitten jo neljä kuukautta -näistä tämän kuun yksilökuvat sitten taas tämän ketjun ekas viestis, vähän päätöntä on tää meno :smt003
Kuva

Sitten täs meidän uusi jengi, eli parvivahvistus brahmojen joukkoon, kuukauden ikäset tytöt eli Indira, Leela, Noor ja Eila
Kuva

Fadi-brahma esittlee jalkahöyheniään :smt001
Kuva
smari

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja smari »

:smt005 Onpa hauska tuo viimeinen kuva :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Muistatkos smari sen sun tehtävän? Alapas valita paras kukkelis-kuvasarja rotuesittelyyn ;)
Onnea Emmalle ihanista brahmaneitosista! Miten erotat ne toisistaan...onko renkaat?
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Kiitos, ne on kyl söpönen porukka, vähän arkoja vielä. En mä uskalla niitä rengastaa kun Brahmojen kasvu on niin kovin vauhdikasta, toistaiseksi erotan ne kaulahöyhenistä ja äänestäkin, voipi olla että otan sitten kynsilakan käyttöön myöhemmin :smt001 .

Kun tuo smari on sitten sen kuvasarjan valinnut voin kyllä muokata kaikki kuvat saman suuruisiksi, jos se helpottaa sitten julkaisua.
smari

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja smari »

Entä jos odotettaisi kukot aikuisiksi, lapsiahan ( tai teinikloppeja) ne vielä on ja olemus ja näkö muuttuu aikuistumisen myötä. :smt002

Pakko muuten kehua, Emman asuinpaikka on ihan mielettömän idyllinen ja loppumatkakin mahtavaa maisematietä. :smt001
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Kiitos kehuista smari, saaristossa on oma viehätyksensä :smt001
Mä kyllä ottelen tasaseen tahtiin kuukausittain noista kasvavista brahmoistani kuvia varmaan sinne "kehityskuviin", eikös siinä 7kk iässä ne sitten alaa olee jo ihan aikuisiakin? Tosin kukot taitaa vielä rotevoitua yli vuoden vanhoiksi, vai mitä?
Emma

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja Emma »

Ei voi olla laittamatta tänne tätä kuva kun se saa mulle niin hyvän mielen joka ikinen ilta. Illalla kun tsekkaan vielä päivän päätteeksi pihapiirin niin mua on vastassa tällänen näky, joka ikinen ilta Tipulan väki vahtii mitä pihapiirissä tapahtuu, ensin siinä aina oli kukko, mutta nykyään se on saanut seurakseen pari kanaakin. Minusta nää on niin sulonen porukka :smt049

Kuva

Meillehän on tullut uusi ryhmäkin, parin viikon karanteeni ajan jälkeen päästin ne pihapiiriin vihdoin -oon näistä NIIN ylpee!
Tuttua porukkaa joillekin :smt006 ! Mun Faverollet:

KuvaKuva
kanamummo

Re: Emman kanasia

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Ihku se yläkuva, kalenteriin!!!!
Emma

Re: Emman kanasia -mun eka tipu on kuoriutunut!

Viesti Kirjoittaja Emma »

:smt041 :smt041 :smt041

Eilen huomasin Alhomammojen alla olevassa munassa reijän, tänä aamuna sitten jännitystä täynnä menin päästämään Tipulan väen ulos ja tsekkaamaan kuinka kaksi hautovaa Alhomamma voi ja kuinka ollakaan siellähän oli sitten uusi tulokas. Ihanaa!!! Tämän kanatilan eka tipu on kuoritunut :smt049. Vielä on yhteensä viisi munaa mammojen alla odottamassa ja toivotaan että nekin sieltä tuovat uutta elämää.

Alhomammat BarbieBenton ja PatsyKline sekä tulokas

Kuva

:smt049 Tipunen :smt049

Kuva
Bean

Re: Emman kanasia -mun eka tipu on kuoriutunut!

Viesti Kirjoittaja Bean »

Onpas siinä söpö tipu! :smt045
kaakatin

Re: Emman kanasia -mun eka tipu on kuoriutunut!

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Onnea ekasta alho-vauvasta :smt001
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emman kanasia -mun eka tipu on kuoriutunut!

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnea Emmalle ja kauniille emokaksikolle sievästä tipusesta! Jokos sisarukset ovat nähneet päivänvalon?
viros

Re: Emman kanasia -mun eka tipu on kuoriutunut!

Viesti Kirjoittaja viros »

Onnea tipusesta :smt001
Emma

Re: Emman kanasia -mun eka tipu on kuoriutunut!

Viesti Kirjoittaja Emma »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Onnea Emmalle ja kauniille emokaksikolle sievästä tipusesta! Jokos sisarukset ovat nähneet päivänvalon?
Kiitos Bean, Kaakatin, Hilta ja Viros! Juu siellä on jo sisaruksia pari kappaletta lisää. Emot kurnuttaa kilpaa ja ensimmäinen on jo omatoimisesti syönytkin, joten eiköhän tämä tästä. Olosuhteet on kyllä parhaat mahdolliset nyt kuoriutua, ulkona on tosi korkea kosteusprosentti ja samalla hyvin lämmintä. Eka tipunen on kasvanut silmissä jo heti ekan vuorokauden jälkeen. Ihmettelen täällä itsekseni jotta on tuo Luontoäiti kyllä ihmeellinen :smt055 .
Vastaa Viestiin