Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

No nih.. ja Aamu tarvii ehtottomasti puolisokseen komian Aapo pukin, niin mikäs tässä nyt enää muka epäselvää on :smt017 :smt005
jamppa

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nonni, se on sit vissii Jampulan laitettava pari kanarotua teuraaks, jotta vuohet ja pukit mahtuu :smt003 Nii ja sit viel se poniki täytys johonkin mahduttaa... Voe mahoton :smt017 :smt012 :smt013
Minnimanni

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Ei sun tarvi niitä teuraaks laittaa, annat mulle ne hansut ja kalkut niin sinne ne vuohet mahtuu :smt045 useampikin :smt005
jamppa

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja jamppa »

No enpäs annakkaan!! Kyl mää noi johonkin mahdutan kaikki! Jossei muu auta ni sit laajennetaan... :smt003
Volmari

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Eiku sillä on kuulemma kaikille jo hyvät tilat suunniteltuna...ja mullekin se isoin häkki!
Hätäkös tässä :smt040
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Nonih.. mitäs siinä sitte enää selvää asiaa jahkailemaan. Koskas nuarpari tahtoo hakea komion pukkinsa :smt004 :smt003
kanamummo

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Voi kun hyvä, Aapo poju saa hyvän kotin :smt008
Tuo vuohitarha on kavala ja petollinen, oltiin myöhästyä tytön koulutaksilta kun piti aina vaan kykkiä ja rapsutella tuolla. Ai-van tolkuttoman ihanaa sakkia!!
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Juur olin vuohien seassa istuksimassa ja - yllätys yllätys kukas muu - Aapo oli heti siinä pussailemassa. Se on kyllä sellaanenki kullannuppu, jotta jonsei sitä kohta joku haje niin mä en enää annakkaan pois koko poikaa.. Vielä sillä on sukukalleudet ja se tekee pientä ongelmaa tässä laumassa, mutta jahka aika kuluu ja jos se vielä täälä on, niin niille käy nips naps.. Sitte mulla vasta ongelma tuleekin siitä luopumisen kans...

Joku mulle vihijas jotta molen vielä korvia myöten vuohissa ja alkaa tuntua sille että se "joku" saatto olla aika oikeessa :smt005
Minnimanni

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Tehrähän Klara vaihto, ota sä multa toinen pukkipojista niin mä otan ton teijän pojan.
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

:smt017 Mut mites se auttaa mua olemaan hukkumatta vuahiin..?? Sittehän se sun poika kävis mein likoille ja sitte tulis kilejä taas ja sitte olis monta piäntä inanaa taas ja sitte mä en vois myydä mitään ja sitte molisin ihan lirissä.. :shock:

:smt005
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Tässä olis päivitystä Helgan porukan kasvusta:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja yritin mä Klaarankin pirpanoista kuvia ottaa, vaan se oli siitä tätä mieltä:
Kuva

Pitää koittaa jossain vaiheessa ottaa joku tenavista tai isäntä harhauttaan sitä ettei se pönötä edes koko ajan, jos vaikka sais tipuja kunnolla kuvaan :D
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kotopullaki

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Kiitos hienoista kuvista joita on ilo katella! :)
Helgahan on oikein kaunis nuori äiti; pitkät hoikat sääret ja muutenkin huomaa että on ehtinyt huolehtia itsestäänkin :smt003
kanamummo

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Hyviä kuvia! Mun pitää kans alkaa harjotella!!
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Kiits :smt003

Helgalla on ihan hirmuinen sulkasato menossa.. ja niin tuntuu olevan muutamalla muullakin mein kanoista.. joka päikkä on täys höyhentä, talviuntuvaa ja sulkaa.. olo on kuin ois ollu kunnon untuvatyynysodan jonku kans kun käy kanalas pyörähtämäs.. :smt005 Osalla alkaa kasvaa jo oikeen nätti kesäpuku päälle ja osa on sitte - köh - ei niin nättinä :smt002
Vastaa Viestiin