Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Eepi

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Emoilla on ilmeet hallussa!! :smt005 :smt005
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Joo nuo osaa kyllä hvyin HYVIN selkeesti osoittaa ja näyttä sen mitä mieltä ne on meikäläisestä kameran kans niitten rauhaa häirittemäs :smt108 :smt005
Viimeksi muokannut Klara, 31 Touko 2009, 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skuukkeli

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Hienoja kuvia Klaralla! :smt045
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

No niii... Vihdoosti mä sain muutaman räpsyn aikaseksi Klaaran piänistä. Ei mitään kovin laadukkaita kun noi elosalamat painaa pää kolmantena jalkana koko ajan, mutta ees jotain :smt003

Kuva

Kuva

Ja täytyyhän Helgan porukastakin aina kuvia näpsiä

Kuva
Skuukkeli

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Ompas Klaran pienet sitten niin pieniä ja söpöjä... :smt049
hannaw

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Ihania :smt007 Pienet on niin tomerana!
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Tässäpä taas muutamia otoksia mein pikkusista ja ei enää niin pikkusista tipusista. Näköjänsä onnistuin hyöräämään paikalle, niitten alkaessa asettua päiväsiestalle, meinaan enempi niitä oli näkyseällä pää siiven alla piupimassa kuin touhukkaana mitään puuhailemassa. Kun sain kuvani otettua, niin sinne ne tais kellahtaa yks toisensa perään loputkin päikkäreille :smt003

Hetken ne jaksoi siinä tepastella
Kuva
Kuva

Tässä joku kanatipusista närkästyneenä kun tuun kameran kanssa husimaan kun hän tahtoisi nukkua :smt002
Kuva

Toisaalla Harakka katteli mua samoin ilmein - On muuten tosi jännä seurata tota sen värin kehitystä
Kuva

Klaarakin oli menossa päivälevolle tipujen kanssa ja toivotteli mua huitsin nevadaan kamerani kans
Kuva

Pikkuinen pipunen menee piupau
Kuva
kaakatin

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Mahtaakohan harakka jäädä mustaksi, näyttää sillä tosin olevan muutaman oranssi höyhen rinnassa. Toi pää on kiva valkoisine poskineen.
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Ei se varmaan mustaksi jää, tos rinnas on enempikin ruskeeta kuin mitä tossa maatessa näkyy ja olin kattovinani että sielä olis vaaleetakin (valkosta?) joukos. Ja siivissä on valkosia sulkia kans jotka ei tossa näy. Se on kyllä tosi metkan värinen. Isännälle sanoin että Harakan kans pitää ottaa oikeen kunnon kuvaus sessio niin että saa kunnolla näkyviin kaiken värin mitä siinä on. Ukko suap pitää kii ja mää räpsin kuvia.
kanamummo

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Harakka on kyllä tosi vinkeen värinen! Jäisköhän pää ton väriseks?
Ja neitit taitaa tulla pilkulliseks melkeen järjestään :smt060
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Kuvia uudesta kanalasta ja kotkojen puuhista sielä

Tummasilmä uudessa kortteerissa tiput allaan
Kuva

Klaaran sakkia
Kuva
Kuva

vähän isottelua
Kuva

Celine ja Helga mittailee toisiaan (Celine muuten voitti)
Kuva

Kuva

Ulkona
Kuva
Kuva
Kuva

Harakka sanoo Celinelle "haitta itte itotitko..."
Kuva
Kotopullaki

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

"Harakka sanoo Celinelle "haitta itte itotitko..." " :smt005 Ja just siltä siin kuvas näyttääki :smt003
Komiasti näyttää lääniä olevan kanoille :smt023 Mutta ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolella :smt002
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Sitä se todella on - siis ruoho vihreempää aidan toisella puolella :smt003 Niillä on nyt käytössä se pikkutarha mihin pääsee suoraan kanalasta. Kunhan kotiutuvat kunnolla tohon kanalaan, mä päästän ne tohon isolle laitumelle. Sitte on ton pikkutarhan lisäksi 1000neliötä tarhaa mönkiä ja tönkiä :smt002
Volmari

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Volmari »

No siellä kotkoilla nyt mahtavat oltavat!!
Mukavia kuvia...lissee lissee! :smt041
Klara

Re: Klaran otukset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Varo vaan Volmari.. mä kun rakastan noitten kuvaamista, niin kohta voi tulla kuvia ovista ja ikkunoista :smt005
Vastaa Viestiin