Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Mistä lie ( :smt002 ) tuli kimmoke laittaa koiroista kuveja esille :smt004

Pieniä sieviä estrelahymyjä :wink:

Oma kasvatti Simba
Kuva

Kaverin koira Molla
Kuva

Näin sitte makkoillaan pihamaalla (Hantta ja Essi)
Kuva
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Oi kauhee mitkä tekarit :shock: :lol: Onko noilla jotkut vampyyrinaamariin kuuluvat irtohampaat suussa? :laughing5: Tarkennan, että koira-aloittelija täällä vaan hämmästelee, että onpas naskalinterävät purukalustot!
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Klara, mitä sä syötät noille koirille?

Jotain teollista p**tä vai ihan lihaa ja luita?
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Hilta.. kyl ne ihan omat tekarit on.. tuollaaset on sitte vastassa jos väärällä asialla liikkuu :wink:

Skuukkeli.. Noi syö ihan kaikkee, teollisesta lihaan ja luihin, kotiruokaa, yrjölää, kalaa, ihan kaikkee semmosena passelina sekametelisoppana. Inka veti pentuna kirjaimellisesti pieniä kiviäkin :roll: - onneksi ne ajat on jo ohi :smt003
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Tässä muutama tänään räppästy otos mein frouvista ja Allusta tietty myös:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Ylimmäisten kuvien kanat on sen näkösiä ku sanoisvat että "Mitä sä siihen tuut räpsiin, me ollaan jo menos nukkuun"! :smt003
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Mä kävin sielä tosiaan täs illansuussa kun olivat jo siirtyneet sisälle ja ihan oikeestikki taisivat kaavailla yöpuulle siirtymistä. Siinä sitte akka menee kameran kans häiriköimään :oops: :smt003

Kävin samalla ottamassa mein möhköfantista kuvia. Viikko vielä olis laskettuun aikaan, vaan oli sillä jo tänään niin tukalan näkönen olo, että niinkö lie tarvis enää viikkoo odotella :smt002

Kuva

Kuva

Kuva

Heluna takkuperseensä kans.. sillon hirmunen karvanlähtö ja se takkuuntuu vaikka kuin koittais vähän harjailla ja nyppiä isompia tuppaita irti...

Kuva

Kuva
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

No kyllä onkin muhkea massu! :smt104

Helunan takkupylly on samassa kunnossa ku mun hiukset eilen. Selvitin sotkun oliiviöljyn avulla. Laitat vuohen pyllyyn samaa ku Kotopullaki päähänsä niin kyllä se siitä selvii! :smt005
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Tai sit siinä käy niin että son entistä pahemmas takus kun muut vuohet kulkee sen peräs ja nuolla lussuttaa loppuja öljyjä sen karvasta :smt003

Noo, me laitetaan harjat taas seiniin kiinni niin se saa ihan ite siistittyä ittens kun kihnuttaa itteensä niihin. Käteviä semmottiset katuharjat.. ruuvaa vain seinään kiinni ja avot - vuohen rapsuttelupaikka on valmiina :smt001
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Oi jestas! Olipa kauniita kuvia kaikki! :smt007 :smt007
Ja massu on kyllä tosiaan muhewa!
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Teille taitaakin tulla oikein iso lauma kilejä :smt007 Ihanat mahat mammoilla :smt007
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Juh, jokainen frouvista on astuttu ja poikimisten päivämäärät olis tossa 5.-12.4. eli aikas pian...

Ringa on jo vähän ollu sen olonen että en tiä meneekö sillä ihan sinne laskettuun asti, voipi olla että ei, vaan eihän täs auta ku odottaa... Muilla ei ole vielä mitään oireen näköstäkään että poikiakkin jossain välis pitääs :smt005

Oiskos veikkauksia paljoko niitä kilejä olis tulossa :smt002 :smt003
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Miten ihmeessä tolla helunalla on niin tutun näköset perstakut :smt005 :smt005 .. mää oon heittäny jo toiveen että pystys selvittämään muuta kuin kerihtimillä, meijän karvapersukkeita.
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Voi kuinka ihania nua mammat mahojensa kera..! voi pitääs kans hommata kuttu ittellekki nyt ei oo ku tua pikkupukki..oli kiva ku haettiin se nii piti heti mennä el.lääkärii ku se iha kuhisi väiveetä.. Kuva Kuva no nyt on kloppi puhtoone..! ja surffaa lampahie seljäs välistä nii että toiselta on lähteny villaa kiva läikkä.. Kuva :smt005
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Mä noita Helunan takkuja oon koittanu nyppiä, mutta ei se oikeen arvosta mun touhuja - kumma frouva :smt017 :smt005 Pitää saksia tai jotenki muutoon napsia ne kyllä poikes, ennekö alkavat nahkaa kiristämään.

Tälli: No jahka nua akat tosta halkee, niin eiköhän sielä jotaki joutaas muillekki asti... tuskin voidaan kaikkia itte pitää, ei anna tilat myöten :smt002
Vastaa Viestiin