Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

:smt005 Nii'i - saas nähärä :smt005

Kilit, niin kutut kuin pukitkin voi olla sukukypsiä jo 3-4kk iässä. Paras aika kastroida on just tuas parin kuukauden iäs niin sille ei välttämäti kehity olleskaan sitä pukille ominaista pahaa hajua. Eikä tarvittisi sitte murehtia erikseen pitämisestäkään :smt002 *winkwink*
Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Jep sitä on ajateltu muttaku muttaku se ensinnäki maksaa täälä sen 80-100€ ku Rajalalta kysyttii ku kissiki maksaa (kolli) sen 80-90€
Sitte jos joskus niitä kiliä.. jos ny joskus saan ensi sen kutun hommattua!

Klara ilimoottele heti ku sun kutut halakee jos saisin tuahon äiteehi vähä lisää innostusta.. Kuva Kuva :smt005
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Se ei taatusti jää huomaamatta kun mein akat alkaa monistua. Mein ekat kotona syntyvät kilit, nii määhän kuulutan sen koko maalimalle, kunhan ne syntyy :smt003
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kävin just vakoilemassa kuinka leikkimökki muutetaan kanalaks. Se lauta siinä oviaukon alareunassa oli hyvä, ei lennä pehkut pihalle. Sulla on oikeen valot kuistilla ja kaikki :smt004
Gizzmolta pölläsin idean kaiutin-munintapesistä, sain kaks tosi jämäkkää lootaa vaikka seinälle laittaa. :happy2: :happy6: :drunken: pöntössä vilisee pahemman kerran kaikenkarvasta suunnitelmaa!
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Kanamummo siitä se lähtee :smt003 :smt005
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Tämmösestä pitäs lähteä:
Kuva
ehdotuksia otetaan avosylin vastaan!
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Tuo mökki tuollasenaan sai jo minut näyttämään kuvaa ukkelille ja ihailemaan!
En nyt osaa sanoa muuta ku että ite kyhäisin sinne sisälle sellaset orret mitkä siivouksen ajaks voi nopeasti nostaa ylös yhellä nyläsyllä ja yhellä kiinnityssysteemillä. Nii, kait teil kaikil sellaset jo on...? Mä vasta haaveilen sellasista...
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Itseasiassa se vaneri on noin puolessa välissä kanalaa, ruokintapaikka jätettiin pehkutta ja se sijaitsee ovelta katsoen vasemmalla. Toki noi kotkot nyt kun pehku on kasvanu koko talven korkeutta, kuopsuttelee sitä siitä vanerista yli ja sit pitää vähä siivoilla.

Samoin ovelta vasemmalle katsoen on seinällä se munintapesä"rivari". Koivuvanerista tehtyjä pesiä 4. Peräseinällä oli Helgalla hautomapesänä vanha kirjahyllyn alakaapisto, johon on tehty väliseinä ja kuviosahalla reijät oviin.

Ovelta oikealla puolella on orsi ja kakkalauta.

Oon tykänny leikkimökistä kanalana, oviaukkoo vaan sais meidän omassa suurentaa - joka suuntaan... Ja se siinä on vikana että ei sinne kovin montaa kanaa mahdu ja kaikelainen tilojen jakaminen mammaloihin tai muihin on likitulkoon ihan mahdotonta... jollei sitte aijo laittaa loosseja häkkikanalamitoilla A4 kokosiksi... Nou tänk juu, mää tahron että kaikilla on tilaa :smt004
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

AAPUUUA!! Miksi oi miksi mun mieleen on hiipinyt epäilys että mä en yhtään ihmettelis vaikka tää alkais kailottaa kukkokiekuuta :shock: Kanahan tän piti olla, eiks niin?? Mut on muuten mein porukasta enää Allulla isommat harja ja heltat :smt019 Kukna - taaas???

Kuva

Kuva

Kuva
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Minkä rotunen toi on?
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kyl toi kanalta vaan vaikuttaa. Pyrstön juuren höyhenetkään ei oo teräväkärkiset niinku kukolla. Mutta hei, Celinellähän on taipuisa niskatukka :smt005
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Eepi: Son ilmajokinen, ei mulla vielä muita ole... vielä :smt002

Kanamummo: Ooks varma ja.. että son kana... ? Nii toi niskatukka juu, se vähä mitä sillä sitä on.. raukalla on iso kalju arpi siälä.. ilman sitä ois vielä hienompi liehuletti
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Mä oon melekosen varma, mitäs mieltä muut? :smt003
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Klara kirjoitti:Nii toi niskatukka juu, se vähä mitä sillä sitä on.. raukalla on iso kalju arpi siälä.. ilman sitä ois vielä hienompi liehuletti
Mun mielestä harvinaisen ylväsryhtinen kana, mutta kana kumminkin hienoista höyhenistään huolimatta?? Ehkä näyttäisi enemmän kanamaiselta, jos sillä ois kaikki niskahöytyvät tallessa :smt003 . Johan sillä on ikääkin sen verran, että ois selvä kukko jos ois. Tai jos tää onkin niitä "kaksneuvosia" ??? :smt017

...Tiedä mitä ilmajokisista vielä löytyykään... :smt005
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Tässähän tulee perheriita :smt014 ... isäntä sano että selvä kukko. Se kun on niskahöytyviä kietonu perhokoukun ympärille elämänsä aikana aika monta... meinas ettei kanalla tuollasia... :smt012 :smt017
Vastaa Viestiin