Kanaverkot

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Tälli

Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Kävin tuas kyselemäs kanaverkkojen hintoja ens vuaren kanatarhojen laajennusta ajatellen ja sain tarjouksen
6 kulumaverkosta..silmäkoko 4cm, kork.2m, ja verkolla olis pituutta 50m.. :-" juu olis ihan riittävästi mutta verkolle tulis hintaa 3€ metri eli koko rulla 150€

Toisiksi korkein verkko jolla olis korkeutta 1,80m, silimäkoko 5cm! ja sillä myöskin pituutta sen sama 50m Tämä rulla olis lähteny mukaan 120€

Mitäs mieltä onko tua 2m verkko kohtuuhintaista..? 3€ metri.. vai lähärenkö ettimään verkkoa jostakin mualta..? :smt017
omena

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja omena »

No eipä noita 2m korkeita verkkoja taida kauheesti edes olla, me tehtiin tollasesta 180cm korkeesta ja tehtiin korkeussuuntaan jatko eli häkin seinät tais olla reilu 2m korkee, eli eipä toikaan sen halvemmaks sit loppuviimeks tainnu tulla ku ois ton hintanen 2m korkea tullut (ainut liike missä täällä ois ollut tuota 2metristä niin ei myyjää vissiin kiinnostanu myydä kunnei jaksanu edes hintaa selvittää :smt011 jäi sit sieltä liikkeestä ostamatta, kumma kyllä ettei tilattu hintaa tietämättä :smt019 )
harrastaja

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Mä viime keväänä sain 2 metrii korkeeta 50 metriä ja olikohan silmäkoko 5 niin 97 eurolla:tuntuu kyllä aika ruhtinaalliselta toi sun hinta
omena

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja omena »

^Oho, mistä sait noin edullisesti?
Tälli

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Tälli »

mä mietin tuata silmäkokoa tiput tuloo varmasti läpi tuasta 5cm silimästä ja torennäköösesti 4cm.kin mutta sehän korjaantuu sillä, että käy ostamas matalan rullan piänisilimäästä verkkoa..

Harrastajalla kyllä erullise oloosta verkkoa...

nua mun hinnat on agrimarketista ja ylihärmäs lupasivat myyrä 150€ mutta tervajoelta sais samasta putiikista 130€ tosin siälä asioonu usiemmin :smt045

k-maatalouresta vöyrillä sama verkko(2m) 165-170€ siälä tuntuu olevan kaikki tosi tyyristä..! :smt011 ja myyvät kyllä tavaraa ja kun menöö varastolta hakemaan niin saa jotain ihan muuta..esim. kun ostaa turvetta saa joko kutteria, kalkkia tai öljyn imeytys zysteemiä... :smt013 siälä ei tuu käytyä enää kun hätätapaukses...
harrastaja

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Ostin k-maataloudesta Orimattilasta
viiriäiset

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja viiriäiset »

Meillä kävi tsäqä kun käytiin ettimässä 2m korkeeta verkkoo no 170e rulla k rauta :smt009 no eivät myy paloissa missään nimessä. sitten kysyttiin sellaisesta putki tarvike ja työkalu kaupasta jossa ei ole maatalous puolta niin siellä muisteli että takapihalla vois olla no se löyti sen rullan sieltä ja sano että toi saamarin rulla on aina ollu tiellä niin sano että 50e saat sen 50m rullan ja se on just 2m korkeeta :smt020 mulla olis tuolla vielä semmoset 35m sitä mutta en tiiä tuleeko käyttöä mutta siitä vois luopua edullisesti !
Mimi30

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Mimi30 »

Toi rappausverkko mitä Vallilan Puutavarasta ostettiin on ollu sikahyvää,tosi pieni silmäkoko,ei mee tiputkaa läpi.Reilun metrin korkea vain mut laitettiin kaks "päällekäin". Ja vahvempaa ku tavallinen kanaverkko!Suosittelen! :smt045
80-90e/rulla ja rullassa 25m jos nyt oikein muistan!
Ei kait halvimmast pääst mut kestää ainaki maailman tappiin asti.. :smt045
viiriäiset

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja viiriäiset »

Juu 200e 50m :smt009 aika kallista tavaraa esim katiska verkkokin kestää ja on 25e rulla
Maatikko

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Maatikko »

Onko kukaan tutkaillut tämän kevään hintoja?
Avatar
Böödi
nuorikko
Viestit: 50
Liittynyt: 25 Loka 2008, 11:09
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Böödi »

Juu, tutkailtu on, mut vaan netistä. Rautarantalasta kyselin tarjousta sähkösinkitystä verkosta 50x50/2m/25m 140e sis. alv.
Oli halvin mitä netistä osasin ettiä. Kalkuille ois tarkoitus tarha siitä virittää. Saattaapi muutakin verkkoa lähtee mukaan hakiessa,
rahti ois ollu sika kallista.
Alhoja, silkki, valkohuntu, orpington ja paduan.
Avatar
jopekka
kana
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Loka 2008, 19:36
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja jopekka »

Paljonkohan tuolla olis rahti? Hinta aika halpa tosin 0,9 lankavahvuus.
http://www.willab.se/WILLABB2C/TradePoi ... key=902450
Maatikko

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Maatikko »

^Oho! Onpa miellyttävä hinta. Miksei Suomessa ole noin halpaa.
vardenji

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mä kattelin juur rappausverkkoo Hurrikaanista netissä. 25 m silmäkoko 19mmx19 hinta 59e muttei missään mainintaa verkon korkeudesta. Langanvahvuus 1,05... Jos on edes yli metrin, Taitais sopia tarhan vahvistamiseen ja rakentamiseen?

Katiskaverkko oli 19,90 mut nyt en muista enää sen tietoja.
ninnu

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Jopekka, mulla on juuri tuota verkkoa, tilattu Böleltä, samaa yhtiötä.

Mutta en suosittele ulkotarhoihin käytettäväksi. Todella "lötköä" siitä menee kissatkin läpi hetkessä, tosi huono laatuista :smt012

Bolelta olen paljonkin tilaillut, tosin tuo verkon tulo taisi kestää yli puoli vuotta. Muut tavarat tullut tosi nopsaa ja lasku mukana.

Nyt systeemi on muuttunut niin, että lasku tulee sähköpostiin ja aina ongelmia, summat vääriä, tilinumero väärä jne. Ja asiakaspalvelu Ruotsiksi ei helpota tilannetta yhtään...ainakaan jo ei ole ruotsin kieli hallussa :smt003
Vastaa Viestiin