Navetasta kanala

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Valge85
muna
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Touko 2020, 18:03

Navetasta kanala

Viesti Kirjoittaja Valge85 »

Moikka. Pääsin muuttamaan maalle ja pihastani löytyy nyt navetta joka on n:15m2 iso ja korkeutta 190cm.
Nyt oon miettinyt mitä sinne vois laittaa ja kuinka paljon. Lihan tuotto haluaisin koska meillä menee muutenkin paljon lihaa vuodessa. Eli kannattaako mun laittaa nyt sinne isoja kanoja vai eri rotuja? Ankkoja en laita ku ku se rypemis6paikka uupuu. Entä sit kalkkuna? Vai oisko tässä sit lihakaneille mesta🙄 ja jos sinne eri rotuja laittaa nii kannattaako tuota navattaa jakaa eri osioon vai kaikki samaan? Pihalle meinasin ikkunan kautta tehä kulun ympäri vuotiseks. Navettaan kannattaako laittaa sit koko lattia tilalle se kestopehku? Kiitos jo täältä löydetystä kysymyksistä vastaukset jo kaikille. Ja vielä tärkein. Onko pohjois-karjalassa ihmisiä keltä sais tipuja munia tai ihan kanoja?
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: Navetasta kanala

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Kannattaa lueskella kasvattajalistaa, josko sieltä löytyisi sopiva kanojen myyjä. :smt002 Markkinapalstaltakin löytyy myyjien ilmoituksia ja voithan vaikka laittaa itse ilmoituksen ostetaan/otetaan -osioon. :smt001

Linkki kasvattajalistaan:
viewtopic.php?f=29&t=901
Vastaa Viestiin