appenzeller

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
snuigu

appenzeller

Viesti Kirjoittaja snuigu »

Hei!

Onko kellään vielä suomessa noita appenzellereitä? Olen tässä miettinyt jos hakisin ruotsista, löytyykö kellään muulla kiinnostusta tätä tai muita rotuja kohtaan? :smt003 :smt003 Meiltä olisi suht helppo hakea tuosta rajan yli kun saa paperit kuntoon :)
Rontti

Re: appenzeller

Viesti Kirjoittaja Rontti »

Onko sulla jo kasvattajakin etittynä? :smt001 Itse olen kanssa tuota appenzelleria ihastellut netissä ja kanakirjoissa. Pitäisi vissiin ola tosi kestäväkin rotu vielä hienon ulkomuodon lisäksi. Vähän houkuttaisi kyllä... :smt016
epi

Re: appenzeller

Viesti Kirjoittaja epi »

Meillä kanssa olis kiinnostusta tosta rodusta, mutta kielipää ei anna myöten etsiä tuolta naapurista kasvattajia.. :/ että jos sä löydät, niin vinkkaa ihmeessä tännekkin. :)
snuigu

Re: appenzeller

Viesti Kirjoittaja snuigu »

Muutamasta paikasta olen kysellyt, miten onnistuisi tuoda :smt003 Katsotaan nyt :)
Rontti

Re: appenzeller

Viesti Kirjoittaja Rontti »

snuigu kirjoitti:Muutamasta paikasta olen kysellyt, miten onnistuisi tuoda :smt003 Katsotaan nyt :)
Peukkuja etsintään! :smt023 Toivottavasti löytyy ja onnistuu!
Maski Hallonen

Re: appenzeller

Viesti Kirjoittaja Maski Hallonen »

Mulla on puhdasrotuinen kukko ja viimevuotisia risteytys kanoja. Meidän "Pöksyt" oli paduaani jonka ristytyspoikanen on näiden tekeleiden emä. Kunhan nuo ryhtyvät kunnolla munimaan laitan kanapuolet uudestaan isänsä kanssa ja haudotan toisen polven ristytyksiä.
Jos saat munia olen kiinnostunut muutamasta poikasesta joskus.
Vastaa Viestiin