Sebright?

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Ana

Sebright?

Viesti Kirjoittaja Ana »

Tuo rotu kiinnostaisi kovasti. Paljonko niitä on Suomessa, onko vaikea saatavuus? Aivan upean näköinen. Millaisia muuten ovat luonteeltaan, kesyyntyykö helposti ? Jos jollakin olisi myynnissä niin ostaisin mielelläni, niin ihanalta vaikutti kuvien ja rotuesittelyn perusteella että tekisi mieli muutama sebright hankkia.. :smt055
AnetteMilli

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja AnetteMilli »

Kyllä jollakin munislaisella noita taisi olla, muistaakseni jossain Tampereen lähellä??? Huomioithan tuon, että voivat herkästi sairastua, eivät kestä kylmyyttä jne. Luulen (en tiedä), että ovat myös aika hinnakkaita.
Jos värityksestä olet enimmäkseen kiinnostunut ja koosta, niin muitakin rotuja on tarjolla, joissa nuo värit tulevat kauniisti esille.
Tiia12

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

Mitä muita rotuja on tuollaisilla värityksillä ?
Tiia12

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

Meidän Sebright oli muninut tänään ekan pikkuruisen munansa :smt007
Nuki

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Oih! :smt049 Oliko sulla ne uskomattoman upeat sitruuna-sebrightit? Kuinka pieniä ovat noin ulkoisilta mitoiltaan, vertaisitko esim. rastaaseen? Kun mulla on antwerpen joka on musta aivan liikuttavan pieni (naakan ja rastaan välistä kooltaan), mutta sebrightit ovat kuulemma vielä pienempiä.
kochin-fani

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Ihanannäkönen rotu, niin kauniit sulat jo tipuillakin :smt050
Tiia12

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

Ne on vähän pulua isompia. Mun silmäterät :smt049
Tiia12

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

Ja jo tänään oli putkahtanut toinen :smt048
Tiia12

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

nakkasin nuo munat koneeseen, yritän viikonlopun aikana katsastaa,josko munat olisivat vaikka lähteneet itämään. Tai ainakin toisesta pitäisi näkyä,kun tiistai-iltana laitoin sen koneeseen.
yönkukka

Re: Sebright?

Viesti Kirjoittaja yönkukka »

Tuliko sebright tipuja? Jos tuli niin ovat jo jonkin kokosii?
Vastaa Viestiin