Taalta loytykin paljon tietoa tasta meita vaivaavasta ongelmasta!

Makin luulin ensin etta paksut ja tollaset kokkareiset jalat johtuu vanhenemisesta. Sitten tajusin etta se on kalkkijalkaa. Ja vasta tanaan - kiitos teidan ja varsinkin Kuukernupin - kauhekseni tajusin etta se johtuu syyhypunkista. Yaaaaaaaaaak!!!
Taalla ois nyt hommantynkaa kaikille "lomailun" haluisille. Kuka tulee tanne etelan aurinkoon

liottelemaan mun kanssa meijan satapaisen kanalauman jalkoja?

Luvataan ilmainen viinitarjoilu koko viikoksi...

No, siina ois taas naapureilla hammastelemista: joukko humalaisia suomalaisia antamassa kanoille jalkakylpyja...

:crazy2: Ei vaan, ihan oikeesti, nyt mulla on sen verran iso urakka edessa, etta aion tehda testin kahdella elikolla ennen ku paatan hoitotavan muiden 198:n kohdalla... Puuuuuh...
Teidan neuvoista voisin ottaa ekaan testiin ton lampiman veden kokkareitten poistoon. Mantysuopaa taalta ei saa, valitettavasti. Voisko joku selventaa mulle syyn ton Mantysuovan kayttoon. Aattelin vaan etta voisinko vaihtoehtosesti sitten kayttaa jotain muuta tuotetta? Vaikka

tota Lancomen suihkugeelia...?

Ja sitten multa loytyis seka vaseliinia etta lamppuoljya. Kumpaa suosittelette? Tata aattelin kokeilla siihen pieneen kesyyn kukkoon josta kuvakin kuvagalleriassa. Kuvassa oike loistaa jarkyn paksut kalkkijalat. Kukko on kesy joten hoito sujunee helposti. Ja voin sitten toimittaa "ennen"- ja "jalkeen"-kuvat.
Tokaan testiin otan vanhan kalkkunarouvan jolla myos sama ongelma, isosti. Sen verran iso ja villi ja kovanokkanen rouva on etta meinasin kokeilla tota Caput Sprayta jota mulla on. Kokeilin sita joskus kauan sitten yhelle kanalla, ja rammaleet ropis itestaan pois ihan vaan silla etta suihkutin tata ainetta jalkoihin, niita ensin putsaamatta.Tata ainetta on joku tutun tuttu taalla suositellut, mutten loytanyt netista muuta ku italiankielista tekstia. Ja jossain mainittiin etta se ois koirille, ja pullossakin on kissan ja koiran kuva vaan. Jos taa tehoo niin siinahan ois suuri apu meille kaikille, eika tarttis enaa niita jalkakylpyja antaa. (Tuotteen nimi: Caput Spray. Valmistaja: Fatro, Italialainen firma)