No onko tää nyt sairaus, mutta: Kalju kana, apuva!

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
flai

No onko tää nyt sairaus, mutta: Kalju kana, apuva!

Viesti Kirjoittaja flai »

Mitähän nuo kanat on oikeen yöllä puuhanneet, kun aamulla huomasin että Eka onkin tehnyt Britney Spearsit! :D Onkohan saanut vähän rajumpaa lempeä vai olisiko tapellut jonkun kanssa? Ei meillä kyllä koskaan ole kukot tällaista jälkeä aikaan saaneet, korkeintaan niskahöyheniä hiukan pörhölleen. Ihmetyttää kun on niin siististi lähteneet kaikki höyhenet untuvia myöten, ja siinä on ihan naarmukin. Enkä myöskään löydä sitä puuttuvaa tupeeta lattialta enkä mistään, hmm! :smt017

Kuva

Kuva

Kuva
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Aika siististi on kyllä parturoitu... :smt017
Kyllä melkein ensin kukkoa syyttäisin, mutta tuo siisteys arveluttaa ja myös se, että sulkia/höyheniä ei löydy mistään.
herttahelmeri

Viesti Kirjoittaja herttahelmeri »

:smt005
Älä huoli kyllä kasvattaa höyhenet takaisin. Mulla ruskea silkkikana teki saman tempun. Olin ällikällä lyöty kun sillä oli tosi upea kuohkea tukka vielä edellisenä iltana. Aamulla ei ollut ihmetyksellä määrää kun oli juuri noin kalju. Näytti siltä kuin olisi unohtanut aamulla laittaa peruukin päähänsä. Ei oikeen koskaan selvinnyt tarkkaa tapahtumasarjaa taustalta eikä tupeeta löytynyt mistään.
flai

Viesti Kirjoittaja flai »

No juu olin kyllä silmät tiputtaa päästäni kun näin tuon, ja nauratti niin kamalasti että koko kanala hiljeni töllöttämään että mitä tuo tuossa nyt hirnuu. :smt003 Kait se on kukko sitten syylliseksi todettava! On kyllä sen näköinen pää kanalla että jos minulla olis lapsia, tulis ihan ensiksi mieleen kysyä niiltä että mitä ne on sille tehneet! :smt005
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Kyllä minäkin kukkoa nyt syyttäisin, sillä on selvästi keväinen mieliala!
Ja kana kyllä syö pudonneita höyheniä. Se selittäisi ettei niitä löydy.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Meillä jos näkyisi tuon näköinen kana, huutaisin varmaan Villeä samaan tyyliin, kuin Eemeliä siinä muinaisessa tv-sarjassa.. Veljeni ajeli pienenä siskonsa nuket kaljuiksi, joten epäilisin kovasti Villen tulleen enoonsa, mutta parturoinnin kohteen vaihtuneen kanoihin, kun ei siskoa nukkeineen ole saatavilla.. :smt002 :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ohhoh---onpas ollut nopeaa toimintaa! On meilläkin joskus ollut jollain kukon lempikanalla kalju niska, mutta se kaljuuntuminen on tapahtunut pikkuhiljaa, höyhen kerrallaan.
Vastaa Viestiin