"Jalaton" kana

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Voi hitsi, että onkin ollut huonoa tuuria :smt011
Oisko siitä lonkkaluunmurtumasta ollut mitenkään mahdollista parantua?
Koeta jaksella KlaaraKananen :smt056 jospa kohta kuuluisi teille parempaa!
KlaaraKananen

Viesti Kirjoittaja KlaaraKananen »

Kiitoksia myötätunnosta ! Ei olisi kuulemma toipunut, kysyin Eviran lääkäriltä, kun itsekin mietin että olinko kuitenkin liian hätäinen. Harmittaa kyllä ihan älyttömästi reppanan kohtalo :smt010 , mutta sitähän se elämä on, mutkaista tietä, joskus vastamäkiä ja joskus sitten niitä myötämäkiäkin... ja Hulda ainakin taitaa olla potpottaa tyytyväisenä siellä Taneli-kukon taivaallisessa kanalaumassa :smt005
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

No harmillisia tuollaiset vahingot!

Tutkittiinko Evirassa myös marek ja sitä ei ollut? Jos näin on, niin onneksi olkoon!! Sitten kannattaakin olla erityisen tarkkana siitä, missä itse kulkee, ketkä kulkee omassa kanalassa ja mistä ostaa lisää kanoja, niin pysyykin kanta sen suhteen puhtaana.
KlaaraKananen

Viesti Kirjoittaja KlaaraKananen »

Tänään tuli lausunto Evirasta... Kyseessä ei ollutkaan lonkkaluun murtuma, oli vaan alkuun näyttänyt siltä... olivat tutkineet tarkemmin ja löytäneet selkäytimestä tulehduksen joka oli tehnyt sinne kuoliota. Bakteriologista tutkimusta ei oltu tehty, mutta arvelivat että voisi olla listeriaa, jonka on mahdollisesti saanut maaperästä suun kautta, tai haavan kautta (haavoja ei löytynyt...)
Kuulemma hyvin harvinaista, että käy näin, huonoa tuuria vaan. Loisia, salmonellaa tai Marekia ei löytynyt. Ja minä kun olen kökkinyt kanalassa ja ihmetellyt missä kummassa on loukannut ittensä...

Jotain iloistakin: Rusina hautoi kahta munaa, joista toisesta kuoriutui eilen musta tipu!!!! Toinen oli tyhjä...
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

On kuitenkin hienoa, kun asioihin saa vastauksia. Ja onnea uudesta elämän alusta!
Vastaa Viestiin