Aleksandra kirjoitti: ↑22 Helmi 2021, 14:21
Toivotaan parasta, että potilas siitä vielä toipuu.
Hei Aleksandra
Täällä ollaan toipumaan menossa
Oma-aloitteisesti jo syö ja juo hiukan, niin nyt täytyy kehua oman alueen eläinlääkäriä
Hän on todella ottanut asiakseen neuvoa ja ohjata, niin ruokiin viittaavaa kuin oireisiin sopivaa tietoa todella upeasti.
Ei voi muuta kuin kiittää häntä että kana on hengissä ja voi olosuhteisiin nähden tällä hetkellä hyvin ja voimia tulee päivittäin lisää.
Antibiootti loppui ja nyt ruokavalio muutettiin kun uloste on vielä löysää ja vihreää välillä.
Siihen ohjeet: kokonaan märkä ruoka pois, ei vihanneksia joissa kosteutta
Puuroa jossa näkkileivän muruja pääruokana ja heinän silppua ( vihreää) jotka auttavat ripuliin ja tasapainottaa suolistoa
Myös Canikur pro pasta joka tukee suoliston normaalia bakteerikantaa.
Jos näillä eväillä päästään normaaliin kuntoon, niin olen todella tyytyväinen.
Joku sanoo, että raha palaa mutta minulle on tärkeä että minun eläimeni ovat sen arvoisia oli se sitten kana tai muu eläin

niin on heistä huolehdittava eikä aina ajattele että pölkylle vaan.
Punkkari on hyvä hautoja ja ikää vasta viisi vuotta, niin monta vuotta uskon ilahduttavan kanalaumassa meitä.
Vielä viikonlopun on kylpyhuoneessa vierihoidossa ja sitten siirtyy toisten joukkoon.
Toivottavasti toiset ottavat tutun tulokkaan hyvin vastaan itse aion olla seuraamassa ettei satu mitään uskoisin ettei kun ovat vuosia olleet kumminkin yhdessä.
Eli uskoisin että Punkkari tästä reippaana selviää ja munanjohdintulehdus on selätetty.
Tästä on hyvä jatkaa itsekin lisää oppineena ja tyytyväinen eläinlääkärin ystävälliseen palveluun, näin meillä
Sekalainen seurakunta: 3 risteytyskanaa, 1 Kiuruvetinen kana , 6 Mille fleur kanaa, 1 Silkkikana
ja 2 Mille fleur kukkoa, nuori mille kukko
1 maatiais kissa