Pirullinen perjantai

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Onneks meillä ei käy tuollaisia vieraita, että koiriaan tänne toisivat huvittelemaan :smt013
Pojan sakemanni ei välitä kanoista ja ankoista mitään, vaikka ovatkin vapaana pihalla. Sen sijaan kiertää uskollisesti pupulat ja vuohien/lampaiden aitausta :smt005 Tasaseen tahtiin Kahjo jolkottelee aitauksia ympäri. On niin tyytyväinen kun laumat pysyy siellä.
Tyttären ranskis taas juoksuttaa ankkoja ja kanoja, joten ne ovat Wilman vierailujen ajan aitauksessa.
Nämä 2 tietysti ovat vähänkuin omia koiria, ja on niitä tosi kiva katsella kun nauttivat vapaana juoksemisesta, kun kumpikin ovat kaupunkilaisia.
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

Olisipa kiva nähdä minkä näköinen on Moka.
Olisiko mahdollista, että laittaisit kuvan Moilanen.
Rekikoirat aina kiinnostavat mua kovasti.
sini

Viesti Kirjoittaja sini »

Osanotto, kaikenlaista voi käydä. :smt009 Itselläni koiran "ruuaksi" on päätynyt yksi nuori kukko, yksi poikanen katosi jälkiä jättämättä ja yhden poikasen litisti vuohi. (Nukkui sen päällä.) Kaikkea siis todellakin voi käydä... :smt012
Moilanen

yleiskeskustelu/kanat

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

No tässäpä Viiru näitä Mokan kuvia, otettu kännykällä tänään iltalenkillä.
Kuva
Kuva
Tämmöinen 20kg:n pakkaus energiaa tämä meidän Moka, ihan "tavis" ulkonäöltään,mutta....!
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

:smt006 Vai "tavis" hieno haukku teidän Moka :smt003
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Mä oon aina luullut, että rekikoirat ovat tosi isoja ja massiivisia :smt017 Kokoajan oppii uutta :smt001 Kaunis koira :smt007
Pigeon

koira

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Niin minäkin olen luullut. Ilmeisesti aika vahvoja/sitkeitä :smt002 kuitenkin vaikka ovat pienikokoisia.
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Olin dobberin kanssa vetohiihto hommissa. Siellä ainakin olivat parhaita pienet sileäkarvaiset saksanseisojat.
Ilmeisesti massa vie vain kestävyyttä.
Ja rekikoiriahan on monta yhdessä...
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Tavista tuosta ei saa tekemälläkään. Kertakaikkisen kaunis koira :smt007 :smt007
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

On oikein kaunis ja tosi sopusuhtainen.
Mun mielestä näyttää parhaalta kun häntä on rentona suora, vaikka se ei mitenkään liity rekikoiraominaisuuksiin. Kiitos kuvista.
Vastaa Viestiin