Newcastlen tauti jyrää!

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Hieno homma! Onneksi olkoon! Antaa kyllä vähän itsellekin uskoa tulevaan.. Olen yrittänyt sitä ylläpitää laittamalla sinnikkäästi tallia talvea varten kuntoon mm. tyhjentämällä pari uutta karsinaa varastokäytöstä elukkakäyttöön.. :smt002
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

ONNEA! Hieno homma :smt003
Pigeon

tauti

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tänään tuli reissattua Tampere/Vammalan seudulla. Tampereen eläinkaupassakin kävin Europet, sieltä sai grittiä kyyhkyille ja voimaruokaa. Eikä ole kovin kallis kauppa. Siellä olis ollut yksi hieno sininen peippo en muista nimeä.Hintaa 100-200e/kpl. Olis tehnyt mieli ostaa, mutta ei ollut varaa. Ehkä joku päivä...
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kiitos onnitteluista! Nyt vaan ulkotarhaa laajentamaan ja kanaset pihalle! :smt038
pippuri

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Kanamummo: Hieno homma :smt001
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Tosi hienoa! Tuleehan niitä hyviäkin uutisia :wav:
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Olisi varmaan hyvä vaihtaa otsikko, nythän voi käydä niin että jotkut ei-pohjalaiset ei lue ollenkaan tätä. Tärkeetä tietoa kuitenkin kaikille.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Hitsi mää osasin :smt005 :smt017
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

No huh huh , mitä täällä on tapahtunut, sillä aikaa kun mää oon ollut istumiskiellossa selän vuoksi. Voimia vaan kaikille.
dumblonde

Viesti Kirjoittaja dumblonde »

Jee, myös täällä tuli puhtaat paperit kanasille! Vasta-aineita ei löytynyt :wav:
Pigeon

tauti

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Mahtavaa!!! :smt003
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Jei! Onneksi olkoon! (Alkaa jännitys helpottaa..)
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Jippiiii!!! :smt041 :smt040 :smt082
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Todella hienoja uutisia :smt023 \:D/
Wuohetar

Viesti Kirjoittaja Wuohetar »

Heips! Olen ollut nettipimennossa pari viikkoa vihdoin kone pelittää, luin juuri pitkän ketjun (Mimmiltä olen saanut väliaikatietoja)! Kyllä kaikki kauhukuvat on läpi käyty, vaikka mitään sairauden oireita ei ole ollutkaan. Nyt odotellan löytyykö vasta aineita, (kolme kanaani on rokotettu marekkia vastaan toivottavasti ei vaikuta tuloksiin)! Hyvä uutinen on että kolme kanaa jotka menivät Kiuruvedelle olivat puhtaita, joten toivossa eletään että tulokset olisivat puhtaat (ja kaikki muutaman munan tähden)! :smt009
Vastaa Viestiin