Apua..Kanojen hoito talvella?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Elsa-Maija

Re: Apua..Kanojen hoito talvella?

Viesti Kirjoittaja Elsa-Maija »

Meille on muistaakseni ostettu tuo koirankoppilämmitin ihan jostain tavallisesta halpamarketista. ( oliskohan ollut Joensuun Tokmanni tai JussiWihonen )
tuohis

Re: Apua..Kanojen hoito talvella?

Viesti Kirjoittaja tuohis »

Meillä on pari öljytäytteistä lämpöpatteria ja hyvin toimivat. Tosin toinen on jaloilla ja pitäisi sekin laittaa seinäasennuksena, etteivät kanat kaataisi sitä toisinaan. Ko. pattereita saa Biltemasta ja muista sekatavarakaupoista 40-80 euron hintaan riippuen koosta.
Elsa-Maija

Re: Apua..Kanojen hoito talvella?

Viesti Kirjoittaja Elsa-Maija »

Ne halvat öljytäytteiset patterit on muutenkin ihan huippuja. Meillä on niitä ihan asuntokäytössäkin ja hyvin ovat kestäneet ainakin tän 8 vuotta. Tosi mä en hirveesti pattereilla lämmitä sisällä kun on tuo uunisysteemi.
Mut enpä ole tajunnut että sellasen vois kanoillekin laittaa... eli varmaan hommataan sitten seuraavaksi sellanen. On puhtaanapidon kannalta kuitenkin aika kätevä sileine pintoineen.
CHRISTINA2

Re: Apua..Kanojen hoito talvella?

Viesti Kirjoittaja CHRISTINA2 »

Hei
Minulla on 2 kääpiö-kochin kanaa ja yksi pikku tipu ja kukko, kysymys kuuluu että onko kenelläkään tietoa että kuka voisi ottaa kanat ja tipun ja kukon talvihoitoon?
Asun Espoossa ite.
Jos on joku paikka jonne voi talveksi viedä niin olis kiva tietää.

Terveisin : Carina
Sähköpostini on : christina.relander@gmail.com
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: Apua..Kanojen hoito talvella?

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Hei, sun kannattaa laittaa ilmoitus tuonne markkinapalstalle. Sieltä se tulee paremmin huomatuksi. :smt045 Se sopii mun mielestä parhaiten "Myydään/annetaan" -puolelle, vaikka siitä ei varsinaisesti olekaan kysymys. Otsikoksi voit kirjoittaa vaikkapa "Talvikotia etsitään Espoossa asuvalle kanaparvelle" tai jotain vastaavaa. Toivottavasti talvikoti löytyy. :smt001

Tässä vielä linkki "myydään/annetaan"-palstalle:
https://munanetti.net/viewforum.php?f=24
Vastaa Viestiin