Milloin kanat ulos?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Mimmi

Milloin kanat ulos?

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

No enpä löytänyt viimekeväistä viestiketjua samaisesta aiheesta.. Mun on hankala kuljetella parvia päiväulkoiluille.. Tai siis että käytännössä ulkoilee vain yksi porukka/pv, kunnes voivat olla yötä-päivää ulkona..

Niin, joko teillä on kellään parvi ulkona yötä-päivää eristämättömässä tilassa/ulkotarhassa? Ja milloin ne yöpakkaset ruukaa laantua niin, että voisi täällä pohjan perukoillakin laittaa jo kanat ulkoilemaan?
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

MÄ TÄNÄÄN LAITOIN MUT NE PÄÄSEVÄT YÖKS SISÄÄN JA LUUKKU AUKI ET ROUVAT JA HERRAT SAA OLLA SISÄLLÄ TAI ULKON MUT NÄKYVÄT 9 AIKAAN KÖMPIINEEN NUKKUMAAN
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mulla on alho pariskunta ollu jo viikon kesäkanalassa. Tai siinä on kyllä eristetty koirankoppi, mut siinä luukku auki...
Hyvin nuo on pärjänny vaikka on ollu pakkasöitä. Kyllähän kanat pakkasta jonkin verran kestää.
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

mulla on nyt kanat ulkoillu jo pariviikkoa mutta mä otan kesälläkin kanat yöksi sisälle kettujen ja karhujen takia.
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

nin mul on eristetty tarha ei sinne pääse tintii eikä oma sisältä ulospäin
Suppis

Viesti Kirjoittaja Suppis »

Hurraa!! rautakanki uppoo jo melkein koko suunnitellun tarhan alueella maahan :smt003
nurmella oottaa 23m 2metristä pienisilmäistä rautalankaverkkoa ja saman verran on tarpeissa minkkiverkkoo joka tulee jäykempänä maahan kaivetuksi ja kattoon vanhaa poikas paunetin verkkoo jossa on rotan reijät paikattu : :smt006
että outan todellla että saisin kaakattajat ulos ikkunasta kattelevat jo innolla.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Hyvä hyvä! Työn iloa :smt003
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Eikös Mimmi sun tirpat oo ulkoilleet talvellakin päivisin. Kyllähän ne silloin jo voi laittaa ulkotarhaan jos siellä on sääsuoja .
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Onhan ne ja on mulla nyt jo pari porukkaa koko ajan ulkotarhassa. Hyvät suojathan niissä on. Täällä kun on niitä yöpakkasia aika pitkään, niin en oikein raski jättää porukkaa niihin. Mutta eiköhän ne aika pitkälti ole jo tältä vuodelta lusittu!
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

mulle eläinlääkäri sano et kun ei pikkulinnut pääse tarhaan voi laskea ulos .mulla on sitte räkätti verkko tavallisen verkon lisänä
Vastaa Viestiin